تماس ها    صفحه اصلی    نفت    بحران خوزستان    گاز    پالایش و پخش    پتروشیمی    بهداشت ودرمان    تاریخ و سیاست    منابع انسانی    عمومی  
چهارشنبه، 5 مهر 1396 - 02:07   
   
بخش بهداشت و درمان
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18320صفحه نخست » خبرهای مهمدوشنبه، 5 مهر 1395 - 12:37
اختصاصی نفت نیوز/
با دستور مهندس زنگنه "رایگان بودن" خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان صنعت نفت حذف شد
نفت نیوز: با دستور مهندس بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ؛ "رایگان بودن" خدمات بهداشتی و درمان صنعت نفت از مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارمندان وزارت نفت حذف شد.
  

به گزارش نفت نیوز؛ در مجموعه مقررات قبلی خدمات بهداشتی و درمانی کارکنان صنعت نفت تصریح شده بود سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به منظور حفظ و ارتقای سلامت کارمندان و همچنین خانواده بلافصل واجد شرایط؛ خدمات بهداشتی و درمانی را تامین و "بطور رایگان" در اختیار آنان می گذارد.
بر پایه این گزارش در مجموعه مقررات جدید واژه "بطور رایگان" حذف شد.
برخی کارشناسان می گویند با این اقدام مهندس زنگنه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت الزامی به ارائه خدمات بصورت رایگان به کارکنان نفت و خانواده آنها ندارد.
این عده اجرای طرح استفاده از خدمات درمانی غیرمستقیم نفت از اول شهریورماه در سراسر کشور را با فرانشیز ۱۵ درصد سهم بیمار در همین راستا ارزیابی می کنند.
این کارشناسان می گویند این طرح هر چند فعلاً اختیاری است ولی به تدریج اجباری و بسیاری از هزینه ها را خود کارکنان باید تقبل کنند.

به گزارش نفت نیوز؛ هم اکنون بعضی از کارکنان صنعت نفت که در شرایط محیط کاری سمی خطرناک و آلوده به مواد سرطان زا دچار سرطان می شوند برای تامین داروهای این بیماری باید هزینه های سنگین را از جیب خود بپردازند که عمدتاً قادر به این کار نیستند.
مهندس زنگنه از زمان ورود به وزارت نفت در دولت هفتم و هشتم و همچنین دولت یازدهم همواره خدمات رفاهی کارکنان زحمت صنعت نفت را محدود و حذف کرد.

تعطیلی 100 فروشگاه زنجیره ای نفت؛ قطع جیره غیر نقدی ؛ مخالفت با احداث منازل سازمانی و هم اکنون نیز حذف تدریجی خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به کارکنان صنعت نفت از جمله این موارد است.
نکته جالب توجه اینکه وی در آخرین مصاحبه خود با شبکه خبر تصریح کرد: من هنوز کاری که دلم می خواست برای کارکنان صنعت نفت انجام ندادم و دوست داشتم کارهای زیادی برای آنها انجام دهم!

سند این خبر در کانال تلگرام نفت نیوز منتشر شد.
انتهای پیام
توضیح: بدنبال درخواست عده ای از کاربران محترم سند این خبر در خبرهای مرتبط منتشر شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به:  

نظرات کاربران: 150 نظر (فعال: 86 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 64)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
|    | 1395/7/5 - 13:30 |     180     7    
سلام،منظور وزیر محترم این بوده است که آنطور که دلش می خواسته نتوانسته دهن کارمندان را سرویس نماید.

   | 1395/7/5 - 13:41 |     110     7    
این شخص اگر در شرایط بد آب و هوایی خوزستان کار میکردند این تصمیم را نمیگرفت . تنها چیزی که کارمندان نفت از آن بهره میبردند خدمات رایگان درمان بوده و حالا با این کار فرار مغزها هیچ فرار ... هم اتفاق میافتد

   | 1395/7/5 - 13:48 |     91     5    
یکی به این پیر .... تفهیم کنه که خدمات درمان در نفت چه معنی میده وبر چه اساسی پایه ریزی شده

   | 1395/7/5 - 13:55 |     45     3    
چرا سند در سایت منتشر نشده است ؟

   | 1395/7/6 - 09:12 |     5     22    
پاسخ: چون دروغه و سندی وجود نداره
چون قصد سایت تخریب دولت روحانیه


|    | 1395/7/5 - 13:58 |     69     2    
اگه خودشم تو هوای الوده وسرطان زا نفس میکشید وسرما وگرمای زیاد ی روتحمل میکرد انقدر فتوا از خودش نمی داد.سواره چه خبر داره از پیاده؟! خدا...

   | 1395/7/5 - 14:00 |     54     1    
سلام.
نتایج ضربه به صنعت نفت همانگونه که الان مشهود میباشد در سالهای اینده به وضوح در زندگی مردم دیده خواهد شد. نمیشه کشوری وابسته به نفت رو بدون نفت اداره کرد. وقتی اقتصادی نباشه مالیاتی هم نخواهد بود که بشه بودجه کشور تامین بشه. والسلام

   | 1395/7/5 - 14:05 |     52     1    
مهندس یواش یواش یاد کارهایی میفته که باید برای کارکنان انجام بده ! خدایا خودت ما را مصون بدار

   | 1395/7/5 - 14:13 |     56     7    
صد رحمت به به پدر ومادر احمدی نژاد ، احمدی نژاد را رو سفید کردی اقای زنگنه ، خدا بداد این مملکت برسه، بر خلاف وزیر محترم بهداشت که بفکر مردم بیچاره هست امثال اقای زنگنه مردم بیچاره را له میکنند .

   | 1395/7/5 - 14:42 |     41     1    
متاسفم که وزارت یک قرنی نفت به این روزگار مبتلا شده است.....اگر جلوی ایشان گرفته نشود دست به کارهای سنگین تر می زند.

|    | 1395/7/5 - 14:43 |     45     1    
این اقای وزیر اخر کاری میکند که کارکنان نفت دستش بگیرند از وزارت نفت بیندازنش بیرون .

|    | 1395/7/5 - 14:47 |     47     4    
آقای روحانی خداحافظ....

   | 1395/7/5 - 14:53 |     37     2    
آقای وزیر
واقعا خراب کردی، خراب خراب
خیانت به کشور باید چطور باشه؟

   | 1395/7/5 - 14:54 |     33     1    
.... که اینو تایید کردن و لعنت به ....

   | 1395/7/5 - 14:56 |     26     2    
به نظر من از اعمال این آقا و اطرافیانشون اینجور میشه فهمید که طرح ....
خواهش میکنم از دوستان مجموعه فعالیت های ایشان و همکاران ایشان را ... بررسی کنید ،کاملا مشخص است که این طرح ها چیزی جز ایجاد نارضایتی و ...
خدا به داد این مردم و انقلاب برسد.

   | 1395/7/5 - 14:57 |     32     1    
بازهم خرابکاری دیگر از وزیر پیر

|    | 1395/7/5 - 15:13 |     32     1    
بنده خدای ضد بشر راست میگه کاری که دلش میخواست بکنه تو دلش مونده بود و میترسید ارزوشو بگور ببره که میبره حتما . تو اخرین ماههای وزارتش بذارین همه ارزو هاشو بر اورده کنه ولی نمی دونه چه خاکی تو سر این وزارت خانه کرده ....

   | 1395/7/5 - 15:15 |     35     0    
سلام

عملکرد جناب اقای زنگنه جای بررسی و تامل دارد. ایشون جبهه ای تشکیل دادند که هدف آن نابودی ساختار و توانمنذی نفت است. و راه آن را یافته و گام به گام عملکرد منفی خود از تصدی وزارت نفت در دولت های گذشته تا کنون ادامه داده . و تا شلیک تیر خلاص این وزارت خانه آرام نخواهند نشست....

   | 1395/7/5 - 15:20 |     31     0    
من نمیدونم چه کسی این ادمای بی فکر رو تو راس میذاره تا تو این مملکت اشوب و استرس ایجاد کنه.بابا یه ذره تفکر هم خوبه بخدا.این پرسنل نفته که داره تو محلی کار میکنه که هر لحظه امکان حادثه ناگوار توش هست تا مملکت بتونه درصد زیادی از بودجه اش رو از نفت و پتروشیمی تامین کنه پس این همه جفا در حق انها چه معنی میده اقای وزیر بظاهر دلسوز.

   | 1395/7/5 - 15:37 |     26     0    
جناب آقای زنگنه باسلام ،لطفاًدلیل یادلایل خودرا ازصادرکردن چنین دستوری بفرمائیدتابابررسی آن دلایل موردقضاوت واقع شوید.

|    | 1395/7/5 - 23:00 |     11     3    
پاسخ: دوست گرامی ، بنظر شما کارهای ایشون دلیل میخواد ، ایشون به قصد فروپاشی انسجام و انظباط چند ده ساله وزارت نفت با همیاری ایادی فرامرزیش کمر بسته و متاسفانه دولتمردان دولت تدبیر و امید همه و همه به نظاره نشستن چرا که متاسفانه در کمال شرمندگی اعلام میکنم که در دادن رای به این دولت کمی ناپختگی کردیم چرا که گفته های آقای روحانی رو در تغییر معیشت در جهت مثبت مد نظر قرار داده بودیم حال آنکه نتیجه عملکرد این دولت به جز فقر بیشتر ، نگرانی ، اضطراب و دلهره چیزی که نتیجه مطلوب داشته باشه را پی ریزی نکرد و الان نوبت به بخش دیگری از عملکرد ناشایست ایشان شروع شده .

   | 1395/7/5 - 16:04 |     25     1    
خداحافظ دولت تدبیر و امید......

   | 1395/7/5 - 21:34 |     19     1    
پاسخ: متاسفم که در این مرزو بوم انسانهایی وجود دارند که به جای ساختن ,ویران میکنند.

اگر انسان خدا ترس باشد ورهرو پیامبران وامامان ابخدا گونه دیگر عمل می کند.

از آه ما نمی ترسی از خدا بترس



خداحافظ ته مانده وزارت نفت

ودر نهایت خداحافظ دولت تدبیر و ...


   | 1395/7/5 - 16:26 |     16     0    
به زعم بنده ایشان کلیه سیاستهای خود را بر مبنای مدیر ژروری بنا نهاده است آنهم با تعریفی که شخصا از واجدین صلاحیت مدیریت دارند . راهبرد ایشان در کلیه تصمیمات کلان براساس اصول تکنوکراتی ناقص استوار است . چنانچه شما به نیروی انسانی کمتر از ابزار اهمیت میدهید فرضیه x علم مدیریت و انسان را بعنوان محور اساسی توسعه پایدار عملا زیر سئوال میبرید و یا انسان و انسانیت را صرفا در تصاحب تکنولوژی و دانش غرب جستجو میکنید تبعا اقداماتی اینچنین جای هیچگونه تعجبی را ایجاد نخواهد کرد . مضافا اینکه این آقا اساسا به خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت نیز عملا هیچ اعتقادی ندارد و مدیران کهنسال خود را توصیه به استفاده از خدمات درمانی لوکس با فرانشیز صفر مینماید . با این سیاست ،تعریف سازمان سلامت محور را که تولید را در درجه اول به نیروی انسانی سالم و شاداب وایسته میداند مانند کلیه شرکتهای خصوصی و دولتی خارجی نفت و گاز زیر سئوال خواهد رفت . جالب است این آقا ی به اصطلاح تصمیم گیر این وصله و پینه های مدیریتی را آنچنان مشمئز کننده انجام میدهد که شما در انتصاب آن به هر یک از تئوریهای مدیریت مدرن دچار سر درگمی خواهید شد و چاره ای نخواهید داشت جز اینکه بگویید تئوری مدیریتی زنگنه بر اساس منگنه نمودن منابع انسانی.

|    | 1395/7/5 - 16:39 |     18     0    
جناب آقای زنگنه
دستت درد نکند خدا روح پدرت را بیامرزد اگر موضوع حذف خدمات بهداشتی درست باشد :
هنوز کاری که دلم می خواست برای کارکنان صنعت نفت انجام ندادم را هم انجام دادی بزرگان صنعت نفت که جنابعالی قبول ندارید همه فارغ التحصیلان دانشگده نفت آبادان میباشند.

   | 1395/7/5 - 16:49 |     23     2    
آقای وزیر خوب فکر کن ببین دیگه چطور میتونی به این صنعت صدمه بزنی؟! بسه دیگه...


|    | 1395/7/5 - 16:51 |     20     1    
آقای زنگنه مجموعه نفت را به فنا خواهد داد ؛ این خط اینم نشون !!

   | 1395/7/5 - 16:58 |     27     1    
بله البته تا زمانی که خودشون و زن و بچشون از اتاق VIP بیمارستان استفاده میکنن رایگان هست . آقای زنگنه میدونی سرطان چیه؟ میدونی جراح مغز کیه و دستمزدش چقدره ؟؟؟؟؟؟؟؟

   | 1395/7/5 - 17:10 |     27     1    
مستجاب الدعوه ای دربغداد پدید أمد، حجاج ابن یوسف ثقفی خونریز را گفتند، اورا گفت دعایم کن، مستجاب الدعوه گفت : خدایا جانش رابستان، حجاج گفت این چه دعایی بودکردی، مستجاب الدعوه گفت : این دعای خیری بود برای توکه دیگرگناه نکنی، ودعای خیری برای مسلمین که ازشرت رهایی یابند//////

   | 1395/7/5 - 17:22 |     17     3    
واقعا این شیخ الوزرا شورشو در آورده ،کو فریاد رس

   | 1395/7/5 - 17:32 |     13     1    
سلام خدمت کارکنان زحمتکش صنعت نفت، این شخص ضد کارکنان و ضد بشره وخدا .... قبلا نیز درزمان تصدی وزارت نفت ضربات سنگینی بکارکنان وزارت نفت زد، ما که زورمان به او نمیرسه شاید خدا بتونه انتقام ما را از او بگیره .

   | 1395/7/5 - 18:54 |     14     1    
از همین تریبون اعلام میکنم.خداحافظ روحانی.بارها و بارها میگویند که وزیر ما زنگنه است.من هم میگم خداحافظ روحانی.من که بت رای نمیدم

   | 1395/7/5 - 19:31 |     12     1    
از این آقا ... واسه وزارت نداشتی آقای کلیدساز با این وضعیت فکر کنم

   | 1395/7/5 - 19:33 |     10     2    
سواره خبر از پیاده ندارد،
بیایید یکماه حقوق من کارمند با ده سال سابقه را معاوضه کنیم با حقوق یکی از اطرافیان شما؟!
در آخرماه واکنش شما دیدنی خواهد بود...


   | 1395/7/5 - 19:41 |     8     0    
خدا ..... امین یا رب العالمین

|    | 1395/7/5 - 20:03 |     15     0    
جناب اقای روحانی
با سلام واحترام.با این تیپ کارهای این پیر فرزانه . حداقل رای بیش از 90درصد پرسنل و خانواده انان را در دوره بعدی ریاست جمهوری نخواهید داشت

   | 1395/7/5 - 20:50 |     14     0    
بابا ما هم به روحانی رای دادیم و ابتدا از آمدن زنگنه خوشحال بودیم، اما الان گند زده به همه چیز، بابا ما که دستمون به جایی نمیرسه، شما که اصحاب رسانه هستید کاری کنید، انتصابات ضعیف، قوانین خلق الساعه، پایین اوردن ارزش نیروی انسانی و ،،، فقط و فقط چسبیده به IPC

   | 1395/7/5 - 20:56 |     15     1    
نتایج نظر سنجی راجع به استیضاح زنگنه را به دفتر مقام معظم رهبری بدهید ما از دولت قطع امید کرده ایم

|    | 1395/7/5 - 21:00 |     18     1    
من یه همسر مریض دارم که هر ماه کلی هزینه درمانش میشه.کارم تو عملیاته و ساکن خوزستان با هوای داغ و جهنمی بعلاوه گردو غبارهای چند وقت یه بارش هستم.واقعا سواره از پیاده خبر نداره.حیف از اسم وزیر . بی رحمی تا این حد؟ دل کارکنان زحمت کش صنعت نفت خونه.نه تنها حقوقشون مثل بقیه سازمانها افزایش پیدا نکرده که مرتب هم ازشون میبرن.کاش یه مدت وزیر بهداشت دلسوز صنعت نفت رو اداره میکرد که ما هم مشکلاتمون حل شه نه اینکه هر روز منتظر خبر بدی باشیم.خدایا خودت شاهدی چه زجری میکشیم خودت به دادمون برس...

   | 1395/7/5 - 21:20 |     15     1    
در حال حاضر طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس تصویب شده است. امیدوارم وزیر بعدی که استیضاح میشه بیژن زنگنه باشه.

|    | 1395/7/5 - 21:41 |     16     1    
زنگنه با این تصمیماتش تیشه به ریشه نیروی انسانی میزنه
نیروی انسانی بدون روحیه و انگیزه تمامی پولی که به اصطلاح از این روشها صرفه جویی میشه رو یک شبه بر باد میده

   | 1395/7/5 - 21:42 |     14     1    
با سلام

حالا که در دولت تدبیر وامید وزیر محترم بهداشت کلیه هزینه ها رو با دفترچه خدمات درمانی مجانی کردن وزیر نفت برعکس عمل میکنه.معلوم نیست چه کینه ای نسبت به کارکنان داره.

|    | 1395/7/5 - 21:49 |     16     1    
آرزو می کنیم که این چند ماه تصدی وزارت ایشان زودتر تمام بشه




   | 1395/7/6 - 14:31 |     3     0    
پاسخ: اینم تموم بشه تضمینی نیست که چهار سال بعد نباشه!

   | 1395/7/5 - 22:33 |     6     17    
باسلام خدمت دوستان وهمکاران گرامی....این یک شایعه بیش نیست وازابتدای شروع این دولت عده ای دنبال فضاسازی منفی بوده اند انگار یادمون رفته تا همین پارسال تمام پالایشگاها وکارخانه های تولید نفت وگاز نیمه تعطیل بودند مادر مناطق نفت خیز جنوب بصورت نوبتی کار میکردیم یعنی هرکارخانه بهره برداری دوماه کارمیکرد ودوماه تعطیل بود وچه زیان بزرگی به کشور تحمیل شد ...درست این وزیر دربعد منابع انسانی بسیار ضعیف عمل کرد اما در راه اندازی مجددصنعت نفت واقعا خوب عمل کرد چیزی که الان کارکنان را ازرده میکند وباعث شده مدیران ازکارکنا غافل بمانند پرداخت ماهانه سه هزهر میلیارد یارانه است که ازاول به گردن وزارت نفت انداختند ومدیران نمیدانند اخر ماه کارکنان راتامین کنند یا 80 میلیون نفر رایارانه دهند که این ازمیراث دولت قبل میباشد واین شایعات ساختگی وسیاسی میباشد که متاسفانه سایت نفت نیوز الان دربسیاری ازموارد که اخبار غیر واقعی منتشر میکند باعث دلسردی ملکارمنان شده .....میدونم که این نظر رامنتشر نمیکنید اما واقعیت این است

   | 1395/7/5 - 23:31 |     11     1    
پاسخ: دوست عزیز تودیگه کی هستی

من 20روز پیش وقتی سی هزار تومان جهت یک دندان پرداختم فهمیدم نه با این گزارش

ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است....

   | 1395/7/5 - 23:53 |     11     1    
پاسخ: بردارم شما مال کدام مناطق نفتخیز جنوبی! فکر کنم تو افریقا یا اروپا تا اقیانوسیه کارمی کنی؟

بردار دیگه شرور خود شیرینی رو در اوردید....


   | 1395/7/6 - 01:08 |     11     1    
پاسخ: بسه بابا اینقدر بحث و سیاسی و حزبی نکنید لطفا دیگه از این بدتر نمیشه که .. شایعه کدومه فعلا که نابود کرده منابع انسانی و... ایشونم وزیر این دولته....
   | 1395/7/6 - 11:56 |     4     0    
پاسخ: نظر نمی یاد شما مناطقی باشی ، دور ه چاپلوسی کردن تمام شده است و معلومه مثل مرادتان از زمانه عقب هستی و کینه توز ....... نفت نیوز لطفا پاسخ بنده را در سایت بگذارید
|    | 1395/7/6 - 19:53 |     0     0    
پاسخ: مرد حسابی.. دوست عزیز.. این چه حرفیه که می زنی .. می خوان چی رو تخریب کنن؟ مگه تو صنعت نفت غریبه داریم. همه بچه ها می دونن چه خبره ...!!! چی کار داره می کنه با نیرو ها ...می خوای چند تا شو برات بگم .؟.. جلوگیری از اجرای بخشنامه اضافات سال 93 ..افزایش زمان پیمان برای نیروهای جدید الاستخدام کاردانی از سه سال به پنج سال .. کارشناسی از دو به سه و فوق لیسانس از شش ماه به سه سال .... کاهش خدمات رفاهی باشگاه ها که از هر شب استفاده، شده ماهی 3 یا بار استفاده. کاهش ساعات اضافه کاری ادارات. تلاش برای کوچک کردن وزارت نفت با عدم جذب نیرو در مقابل سیل بازنشستگی نیرو ها. بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت و ریختن آب پاکی رو دست کسانی که با رشته های مهندسی نفت و گاز و .... جز این صنعت و خارج از کشور جایی برای کار ندارن ... این چه فرمایشیه که شما می کنین .. اینها به تخریب دولت چه کار داره؟؟؟؟؟؟


   | 1395/7/5 - 22:36 |     11     1    
چه خوب گفته اند بزرگان سخن که هر وقت خواستی جایی را خراب کنی بی سوادترین ،قلدرترین، ونادان ترین افراد را بر مسند آن قرار بدهید. خود قضاوت کنید این پاداش سقف ثابت تولید سه میلیون شبکه ای نفت بود.

|    | 1395/7/5 - 22:54 |     12     1    
اقای زنگنه . .. . من بازنشسته ای هستم که هم عمرمو هم سلامتمو تو این صنعت از دست دادم و نه خونه ای از خودم دارم و نه سر پناهی جز مستاجر نشینی ....
خجالت بکش از روی کارکنان این صنعت .
خجالت بکش
تو دم مرگی مگه از عاقبت خودت نمی ترسی ؟
مگه وجدان نداری ؟
مرد حسابی من بازنشسته چهار بار رفتم زیر سنگین ترین عمل های جراحی .کل صنعت رو که به گند کشیدی حالا رسید نوبت درمان شد؟ ...
دست اندر کاران نفت نیوز بالا غیرتا این نوشته منو سانسور نکنید بذارید لااقل خودش بخونه که داره چکار میکنه داره چه خاکی توی سر این صنعت میکنه .
بذارید بخونه تا وجدان نداشته اش بیدار بشه ...
اگر وجدانی داشته باشه

پایگاه خبری تحلیلی نفت ایران و جهان: بخش هایی از این نظر حذف شدند

   | 1395/7/5 - 23:03 |     9     1    
خدا .... من بعد از 13سال کار در بدترین شرایط کاری انواع مشکلات جسمی گرفته ام چوب خدا بی صداست.

   | 1395/7/5 - 23:30 |     9     1    
آقای وزیر، دستت دردنکنه، خوب فکر کن ببین چیزی دیگری باقی مونده که یادت رفته باشه حذف کنی؟ وزارت نفت رو به چه روزی انداختن!!!

   | 1395/7/5 - 23:55 |     10     1    
این قانون رو وزیر ننوشته که اون را باطل کنه. ضایع کردن حق کارکنان زحمت کش نفت نوعی ضایع کردن حق الناس است. که غیر قابل بخشش است

|    | 1395/7/6 - 00:05 |     8     0    
اینگونه تصمیمات آقای زنگنه از سر سیری ایشون هست متاسفانه سیستمی که ایشان در صنعت نفت پیاده میکند یک سیستم دیکتاتوری و ظالمانه هست.تصمیمات ایشان در یک قرن اخیر بی سابقه بوده و با این تصمیمات نشان داد که هیچ درکی از مشکلات پرسنل نفت ندارد.

|    | 1395/7/6 - 00:22 |     3     15    
با سلام

مهندس زنگنه از بدنه صنعت نفت است و بخوبی شرایط صنعت را درک می کند.آنچه در سالهای اخیر به عنوان خدمات درمانی ارائه می شد در واقع خدمات درمانی نبود ، یکسری خدمات بسیار بی کیفیت که در خور صنعت نفت نبود. بهداشت و درمان نفت سازمان عریض و طویل لخت و بی بازدهی بود که هیچ خدمات درخوری را ارائه نمی کرد و هزینه های سنگینی را بر شرکت تحمیل می کرد و همکاران را از بسیاری از خدمات و پزشکان مجرب محروم می کرد.در طرح اخیر با پرداختی فرانشیز از تمام خدمات موجود در کشور می توانیم بهرمند شویم و محدود به مراکز درمانی شرکت نخواهیم بود. من هم مثل دوست قبلی موافقم برخی از جریانات سیاسی شایعاتی را بر سر زبانها جاری می کنند و هدفی تخریب دولتی کارآمد را ندارند.این سونامی تخریبها و شایعات 3 سال است که جریان دارد و از وزیر خارجه به وزیر اقتصاد واز اقتصاد به بهداشت و.... ادامه داشته و دارد. وزیر نفت یکی از تواناترین و کارآمد ترین هاست. اگر همان جریانات قبلی بر کشور حاکم بود من و شمای نفتی با تولید 500 هزاربشکه ای در خانه می نشستیم. بیایید همه چیز را باهم ببینیم. برخلاف عادت همیشگی ایرانیان خانه کسانی که برای ما گامی برمی دارند خراب نکنیم.

   | 1395/7/6 - 08:05 |     5     1    
پاسخ: لطفا ایشان را با وزیر بهداشت مقایسه نکن!!!
برو ببین در عرض این سه سال کارمندان وزارت بهداشت از لحاظ حقوق چقدر رشد کردند، ما چقدر توسری خوردیم.
دوم پریشب در تلویزیون دیدم وزیر بهداشت رفته بود در خوابگاه پرسنل شیفت اورژانس ساعتی با آنها نشسته و گپی زده بود، آیا وزیر ما رفت در کنار یک پرسنل عملیاتی در ته سایت مناطق جنوب؟ احوالش را بپرسد؟؟؟؟
و هزاران مورد دیگر ...
تو خود بخوان حدیث مفصل

   | 1395/7/6 - 12:52 |     4     1    
پاسخ: واقعا برای شما و همفکرانتان باید تاسف خورد ، عزیز عملکرد دولت قبلی بهانه ای است برای توجیه عملکرد و بیلان منفی دولت فعلی
   | 1395/7/6 - 14:28 |     4     1    
پاسخ: از نظر شما و زنگنه ارائه خدمات با کیفیت فقط با خالی کردن جیب پرسنل نفت امکانپذیر است و راه دیگری ندارد؟!!!

|    | 1395/7/6 - 00:30 |     12     0    
سعدی علیه الرحمه میفرماید
خدا را بر آن بنده بخشایش است که خلق از وجودش در آسایش است/کرم ورزد آن سر که مغزی در اوست که دون همتانندبی مغز وپوست/کسی نیک بیند به هر دو سرای که نیکی رساند به خلق خدای
انشالله تا چند ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری فرصت خوبی است برای جبران زحمات کابینه دولت آقای روحانی علی الخصوص وزیر محترم و کارمند سوز نفت انشاء الله تعالی.


   | 1395/7/6 - 00:32 |     10     0    
ایشون هیچ اعتقادی به پرسنل نداره و مثل فردی که از این پرسنل خدوم مجموعه صنعت نفت کینه به دل داشته باشه کمر همت بسته تا جایی که میتونه پرسنل رو زجر بده و از حقوق قانونی اونا کم بکنه و تمام تلاش خودش رو هم داره انجام میده که آثارش رو هم ما داریم میبینیم..یاد شعر باباطاهر میفتم که میگه ته که نوشم نه‌ای نیشم چرایی ته که یارم نه‌ای پیشم چرایی ته که مرهم نه‌ای بر داغ ریشم نمک پاش دل ریشم چرایی

|    | 1395/7/6 - 00:39 |     11     0    
آقای وزیر از فردا خودت میای واحد های عملیاتی رو چک و operation میکنی، اگرم آتیش گرفت فقط فرررررار، من که دیگه انگیزه ای ندارم....




   | 1395/7/6 - 00:41 |     9     1    
سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت بایدحذف شودتاکارکنان بروندبیمارستان دیگرراببینند چقدربه خلایق اجحاف میشودیکشب همراهبیماربدون هیچگونه امکاناتی کمتراز500000ریال نیست قدرزررازرگرشناسدقدرمس رامسگری آقای زنگنه بعیداست ازشماکه ارزش کارکنانی که تحمل60درجه گرماراجهت اعتلای نظام مقدس اسلامی ........

   | 1395/7/6 - 01:28 |     3     0    
خدا....

   | 1395/7/6 - 01:29 |     12     2    
باسلام،
متاسفانه ارزیابی ها در موارد بسیار و بویژه در مواردی که خدمات رفاهی را تحت تاثیر قرار میدهد یکسویه و غیر منصفانه میشود، سایت نفت نیوز نیز بنظر میرسد سو گیرانه اخبار را منتشر میکند ، همانطور که یکی از همکاران عزیز گفته اندعملکرد أقای زنگنه در زمینه افزایش تولید و توسعه صنعت نفت بویژه در این دوره صدرات قابل قبول است اما متاسفانه عملکرد ایشان در زمینه منابع انسانی از نظر اینجانب قابل نقد است. در زمینه ارایه خدمات درمانی که مدتی است رایگان بودن أن عملا حذف شده است نیز از نظر من اقدام صحیح و درستی نیست.
اما واقعیت آن است که عملکرد سازمان بهداشت و درمان در ارزیابی های چند گانه مالی و نظر سنجی ها مناسب نبوده است. کسانی که دست اندر کار هستند میدانند که سرانه ای که واحدهای نفت به این سازمان میدهند و سایر مساعدتهای خاصی که توسط شرکتها میشود مبالغ بسیار قابل توجهی هستند اما خدمات ارایه شده بدلایل بسیاری که طرح انها در این مقاله را امکان پذیر نمیبینم قابل قبول نبوده است. همینقدر بس که سرانه هزینه های بازنشستگان که توسط صندوق بازنشستگی و با ازادی عمل بیشتری انجام شده به طرز معنی داری کمتر بوده است. توجه داشته باشیم که احتمال وقوع بیماری در بازنشستگان در قیاس با شاغلین بسیار بیشتر است.
اما آنچه سبب شده بین ١٥ تا ٢٥ درصد هزینه های درمانی به عهده کارکنان گذاشته شود آن بوده که وزیر محترم تذکرات جدی به این سازمان دادند و متاسفانه هیات مدیره محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای حل مشکل و کاهش هزینه ها راهکار فوق را تصویب کرده اند، راهکاری که نه منطقی است و نه راه حل این مشکل است. این انتقاد جدی بر جناب آقای زنگنه وارد است که چرا کارشناسی موضوع را به گار گروه دیگری واگذار نکردند. عملکرد مالی سازمان بهداشت و درمان با اخذ فرانشیز مطمینا بهتر نخواهد شد. انتظار میرود جناب زنگنه دقت فرمایند که هزینه های درمانی در موارد بسیاری از تعرفه های مشخص شده توسط مراجع مربوطه افزونتر است که اگر فرانشیز هم وجود نداشته باشد بیمار مجبور است بخشی از هزینه را خود پرداخت کند.درپایین ترین سطح آن ویزیت پزشکان در موارد قابل توجهی بیش از تعرفه های قابل پرداخت است مثلا اگر تعرفه ویزیت پزشک متخصص ٣٨٠٠٠ تومان است و پزشک در مطبش ٤٥٠٠٠ تومان میگیرد بیمار اگر فرانشیز هم ندهد و صد در صد تعرفه تعیین شده به وی بازگردد ١٥ درصد در این مثال را خود پرداخته است، بنابر این تعیین فرانشیز عملا باعث فشار مضاعف بر کارکنان میشود. در حالیکه کارفرما هم هزینه قابل توجهی داده است. بجا است جناب وزیر کارگروهی غیر از مدیران بهداشت و درمان که در بررسی های اینگونه خبره باشند انتخاب و تصمیم مناسب تری اخذ نمایند. پرداخت فرانشیز توسط کارکنان تداوم بخش عملکرد ناصحیح مدیریت بهداشت و درمان خواهد بود

   | 1395/7/6 - 01:31 |     14     1    
منظورزنگنه اینه که بطورکامل وزارت نفت رانابودنکرده ام

   | 1395/7/6 - 02:09 |     10     0    
در تدوین و مقررات زمانی که مصوب شد بحث بهداشت و درمان رایگان باشد براساس دانش تخصصی و کارشناسی این مقررات پایه گذاری قرار گرفت ولی در این سالها افرادی تدوین و مقررات را آنطور که دلشان میخواهند ارائه و تفسیر میکنند که متاسفانه الان تمام مراکز تامین اجتماعی نگاه کنیم بحث درمان مستقیم به مراکز رایگان است حالا باتوجه به گسترش صنعت نفت و نبود مراکز درمانی شرکتی باید توسط مراکز بهداشت و درمان شانزدگانه با پزشکان و داروخانه ها و دکترهای متخصص قرار داد بسته شود و بر این اساس همان حالت درمان مستقیم را دارد اگر قرار باشد که کارمندان هزینه 15 درصد فرانشیز را پرداخت کنند پس با این کار و دستور جناب پادشاه زنگنه که خود را فردی دانشمند میداند بهداشت و درمان صنعت نفت تعطیل و به بخش خصوصی واگذار و کارمندان همانند افراد غیر شاغل به هر پزشکی که مراجعه هزینه و مورد مداوا قرار میگیرند . حالا مساله اساسی که این دولت ناتدبیر و نامید را مورد تهدید قرار میدهد با داشتن فردی که نظام جمهوری اسلامی و افرادی که با خون و دل این مملکت را حفظ کرده اند باعث دلسردی و کینه ورزی و همچنین سیب رسانی به سیستم و زیان و حتی باعث برشکستگی سیستم نفت و اقتصاد و همچنین فلج شدن اقتصاد میگردد چون که آقای زنگنه خودشان در نطقی وقتی که بر مسند وزارت رسیدن گفته بود آنهایی که در هشت سال خانه نشینی من از من یاد نکرده اند باید از این صنعت بروند منظورشان کارکنان و مدیران باسواد نفتی . جناب آقای زنگنه همین بهداشت و درمان و مراکز رفاهی آبروی کارکنان نفت بود که از برکت وجود شما در این وزارت با مدرک مهندسی عمران عدم تخصص نفت و مدرک نفت این آبروی کارکنان و عزت آنها را گرفتید حالا میخواهید نکنه افرادی را از قطر و یا دیگر جاها بیاورید تا با این حقوق و مزایا تولید نفت و برداشت از مخازن و در فصل سرما تولید گاز را زیاد کند .....لطف کنید بروید و این دستور ننگین را اجرا نکنید که موجب رنجش خاطر کارکنان خدوم نفت نشود . باتشکر

   | 1395/7/6 - 02:42 |     12     1    
چرا یکی جلوی این ... نمیگیره

|    | 1395/7/6 - 07:52 |     5     1    
تحقیقات علمی نشان داده است که انسان از سن 60 سالگی به بالا کم کم دچار افول مشاعیر می گردد . این بنده خدا هم که از سایر مخلوقات خدا جدا نیست . ما نباید از ایشان توقع خاصی داشته باشیم . اشکال از بی خردی روحانی است که هر چی پیرمرد بود دور خودش جمع کرده و اسم دولتش را هم گذاشته دولت تدبیر و امید . به نظرم دولت ایشان را باید سرای سالمندان نامید . فقط دعا کنید که ایشان در دوره بعد رئیس جمهور نشه . وگرنه روزگارمون سیاهه .

   | 1395/7/6 - 08:14 |     7     1    
همکاران و دوستان محترم صنعت نفت

به هیچ عنوان فریب طرح جدید بهداشت درمان نفت را نخورید... همسر اینجانب در شرایط بسیار سختی باردار و تحت نظر پزشک متخصص قرار گرفت.. بیش از 7 میلیون تومان اسناد ارجاعی به بهداشت و درمان نفت به دلایل واهی و غیر منطقی برگشت خورد. دلایلی که هیچیک از کارکنان از آن مطلع نمیباشند. طرح درمان غیر مستقیم یک طرح کارشناسی نشده و ظالمانه است که قصد دارد همین اندک حقوق کارمندی مارا نیز هدف قرار داده تا بیشتر از این در باتلاق فقر و نداری فرو رویم... تحت هیچ عنوانی هزینه 80 درصدی درمان به شما پرداخت نخواهد نشد... بیمه درمانی خود را با یک کارمند بانک مقایسه نمایید تا عمق فاجعه دستگیرتان شود... حس انتقام عجیبی وزیر نفت را فرا گرفته...خدا به خیر کند..

|    | 1395/7/6 - 09:09 |     5     1    
بیشتر پرسنل نفت به علت آلودگی های ناشی از صنایعی که در اون مشغول به کار هستند دچار انواع سرطانها و بیماری های سخت میشن حالا اگه این آقا.... بخواد بهداشت و درمان رو از حالت رایگان خارج کنه دیگه چه دلیلی داره که تو این آلودگی با جون خودمون بازی کنیم؟؟ آقای زنگنه لطفا سرت رو از توی اتاقت بیار بیرون وببین که ما تو چه شرایطی داریم این صنعت پیر و فرسوده رو با از خود گذشتگی میچرخونیم .بجای ازهم پاشیدن این سازمان سعی کن میراث گذشتگان رو حفظ کنی

|    | 1395/7/6 - 09:15 |     3     1    
با سلام
ایشان مثل اینکه کار ها را بافکر و تدبیر انجام نمی دهد و پیری ایشان سبب تصمیمم های ناکارآمد و ضربه به بدنه صنعت نفت می گردد . از مسئولین بالای نطام انتظار دارییم که در خصوص تصمیم های وزیر کمی فکر کنند و هیت مشورتی و شورایی برای وزارت نفت بگذارنند.
با تشکر از کارکنان صدیق نفت


   | 1395/7/6 - 10:02 |     3     1    
اگر این خبر صحت داشته باشد که باید به این وزیر محترم گفت شما که فرصت نداشتی برای کارکنان این صنعت کاری انجام دهی، چطور هر دم که فرصتی برای شما فراهم می شود در جهت منفی برای این کارکنان زحمتکش کار می کنی. شاید هم از مشاورانی استفاده می شود که کمر به نابودی صنعت و کشور دارند.

   | 1395/7/6 - 10:33 |     4     1    
دوستان عزیز از این دسته ضربه های عمدی به بدنه وزارت نفت میتوان به حذف تعهد استخدامی وزارت نفت در قبال فارغ التحصیل های دانشکده نفت ، واگذاری بیمارستان شرکت نفت در تبریز و واگذاری آن به دانشگاه آزاد اسلامی در 15 سال پیش که هنوز هم این دانشگاه نتوانسته آنرا تکمیل و افتتاح نماید ، خصوصی سازی های غیر اصولی و غیر اقتصادی مجتمع های پالایش نفت و پتروشیمی ، بلاتکلیفی پرسنل رسمی نفت در واحدهای واگذاری شده و دعوت بکار مدیران بازنشسته دارای سو سوابق کیفری احکام تایید شده دادگاه بجرم اختلاس و حیف و میل اموال عمومی ، بکار گیری مدیران غیرنفتی بدون سابقه نفت و هزاران مورد مشابه اشاره نمود. پس کجایند نهادها و ارگانهای قانونی ، مجلس ، اندیشمندان و اصحاب رسانه ........!

   | 1395/7/6 - 10:52 |     5     0    
زنگنه کارمندان ضعیف نفت را بیچاره کرده . او فقط حامی سرمایه داران است

   | 1395/7/6 - 14:08 |     3     0    
دوستان و همکاران تا زمانیکه ما عمرم و جونمون رو میزاریم پای تولید بیشتر و خودکشی میکنیم که مثلا تولید کشور به فلام میلیون برسه نتیجش میشه همین که هر روز از امکانات رفاهی پرسنل زده بشه و ....

همکاران محترم همت کنید از همین ابتدای انتخابات ریاست جمهوری بعدی به روحانی رای ندید تا زنگنه رو وزیر نفت نکنه

   | 1395/7/6 - 14:26 |     3     1    
من پس از چهل سال تلاش بی وقفه وجان فشانی در هشت سال دفاع مقدس اکنون به افتخار بازنشستگی نایل شدم وارمغان اینهمه خدمات تنی علیل با ریه ای مثل جانبازان شیمیایی و دها مرض جورواجور بجای لذت بردن از مواهب بازنشستگی همه روزه راهی بهداری وبیمارستان ومراکز درمانی دیگر هستم حالا بگذار وزیر محترم نفت بجای مرحمت هرچه میخواهد ظلم کند. خدا ناظر بر اعمال همه بندگان است.

|    | 1395/7/6 - 15:10 |     3     1    
قای زنگنه فقط متخصص نون بری وقطع کردن میباشند یازده سال در وزارت نفت گذشته خوب صنعت نفت راشخم زد وتا توانست خراب کرد و امروزهم جز ....چیزی بدرقه راهش نیست...

   | 1395/7/6 - 16:12 |     5     1    
چرا باید یک غیر نفتی وزیر نفتی ها باشد.

زنگنه توهم قدرت دارد.

کارمندی که توی محیطی کار میکنه که گاز H2S وجود دارد،گازی که فقط و فقط یک تنفس از آن مساوی مرگ قطعی هست یقینا باید درمانش ریگان باشد!!!!!!

|    | 1395/7/6 - 16:21 |     5     1    
قابل توجه بهداری و بهداشت صنعت نفت .خرم آباد لرستان فاقد هر گونه خدمات کلینیکی نفت بوده و فرانشیز 10 الی 25 درصدی رو از کارکنان میگیره .آقای دکتر حبیب اله سمیع .تهران با داشتن 21 بیمارستان و 10درمانگاه و یک کلینیک تخصصی دندان وچشم این فرانشیز رو نمیدن و ما باید پرداخت کنیم کجای این عدالته بنده و امسال من گناه کردن که تهران به دنیا نیومدن .لطف کنید به خاطر پشتیبانی از نقاط محروم این درصد رو حذف کنید.

   | 1395/7/6 - 16:26 |     4     1    
چنین تصمیمی از هر لحاظ کاملا اشتباه محض استراتژیکی است چون عواقب زیانباری به دنبال دارد

   | 1395/7/6 - 17:53 |     0     0    
ایشان .با افکار منفی خود ویک تازی .باعث خواهد شد .که نا امیدی در بین کا رکنان رواج و همینطور تاکنونبد هی پیمانکاران را پرداخت ننموده .وبتعث ورشکستگی گردیده

|    | 1395/7/6 - 18:13 |     0     0    
ان شاالله وزیربعدی نفت کشوردارای خصوصیات ذیل باشد:
١-تعهد قلبی وعملی به دین اسلام نظام ورهبری وکارکنان خدوم صنعت نفت از پیرتاجوان
٢-یک مهندس واقعی دررشته وزمینه نفت وفارغ التحصیل دریکی ازرشته های نفتی
٣-مسلط به زبانهای خارجه وکارکرده درعملیات وپروژه های نفتی بقول معروف ازشاگردی تااستادی
٤-آشنا به علوم مدیریت منابع انسانی
٥-دارای روحیه مشارکت درتصمیم گیری نه اقتدارمآبانه
٦-احترام به نظرات کارشناسی کارشناسان ومهندسان خبره صنعت نفت
٧-تلاش درجهت ارتقاء صنعت نفت درمجامع بین المللی
٨-پرهیزازدزدی/رانت خواری وباندبازی

   | 1395/7/6 - 19:42 |     0     0    
بعد از ملی شدن صنعت نفت دشمنان مجداً قصد تسلط بر صنایع نفت را دارند واین بار بنام مشارکت و ..........و این مسیری است که برای نابودی و یکپارچگی در حال انجام است بهر حال جای تاسف است .

   | 1395/7/6 - 22:48 |     0     0    
بجز وزیر بهداشت ، وزیر امور خارجه ووزیر کار ورفاة اجتماعی بقیه وزرا در این چهار سال کار مثبتی انجام ندادن ، متاسفانه اقای روحانی هم خیلی بی تفاوت.هستند


 
 
 
::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  جستجوی پیشرفته ::  نسخه تلکس
استفاده از مطالب نفت نیوز با ذکر منبع بلامانع است.
پشتیبانی توسط: خبرافزار