تماس ها    صفحه اصلی    نفت    بحران خوزستان    گاز    پالایش و پخش    پتروشیمی    بهداشت ودرمان    تاریخ و سیاست    منابع انسانی    عمومی  
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 04:24   
   
بخش منابع انسانی
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17595صفحه نخست » خبرهای تازهشنبه، 8 اسفند 1394 - 19:35
یادداشت کاربران/
رئیس جمهور جلوی درو کردن پرسنل شرکت حفاری شمال را بگیرید
جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم
  

با سلام .
اینجانب بعد از چندین سال اشتغال در شرکت حفاری شمال به بهانه تعدیل نیرو به دستور آقای حجازی مدیر منصوب شده در دولت تدبیر و امید اخراج شدم.
البته خیلی های دیگه هم مثل بنده اخراج شدند و شب عیدی شرمنده خانواده های مان هستیم.
جنابعالی پیش از تبلیغات انتخاباتی قول دادید با کلید تدبیر وارد دولت می شوید ولی متاسفانه امثال بنده بجز داس چیزی دیگری از شما در صنعت نفت ندیدیم!
خواهشمند است به مدیران صنعت نفت بگویید حداقل اگر به خودمان رحم نمی کنند لااقل بفکر خانواده های ما باشند.
انتهای پیام

   
  

اضافه نمودن به:  

نظرات کاربران: 21 نظر (فعال: 9 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 12)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
|    | 1394/12/8 - 20:06 |     26     2     |
خواهشن پیگیری نمایید

   | 1394/12/8 - 20:44 |     23     1     |
با سلام
با توجه به بی خیالی مسئولین و باختن شرکت حفاری شمال در مناقصه راهبری سکوی امیرکبیر در دریای خزر به کارفرمایی شرکت نفت خزر به دلیل خیانت برخی مدیران، به زودی و در اردیبهشت ماه 95 پایگاه عملیاتی بهشهر شرکت حفاری شمال با حدود 300 پرسنل ستادی و عملیاتی مرخص خواهند شد! در حالی که پایه و اساس شرکت حفاری شمال از همین پایگاه بهشهر بوده و قرار بوده این شرکت مختص حفاری در دریای خزر و استان های شمالی کشور باشد ولی مناقصه چاه در صوفیکم گلستان در پاییز 94 به شرکت ملی حفاری نفت به دلیل دولتی بودن واگذار گردید تا احتمال تعطیلی شرکت حفاری شمال بیشتر شود.
این همه داستان فقط به دلیل دوئل و لج بازی وزیر نفت با مدیران شرکت خصوصی شده حفاری شمال است.

|    | 1394/12/11 - 10:37 |     19     1     |
متاسفانه واقعیتی که هر روز داره بدتر از گذشته میشه.مدیر عامل جدید آقای عزت الله حجازی به راحتی با نان زن و بچه کارکنانش بازی میکونه. در این 6 ماهی که مدیر عامل شدن فقط تعدیل نیرو در دستور کارشه.

   | 1394/12/11 - 10:50 |     24     2     |
سرنوشتی که همه کارکنان رسمی نفتی شاغل در شرکتهای واگذار شده را تهدید می کند ......... آقای رییس جمهور به داد کارکنان نفت برسید

|    | 1394/12/11 - 16:35 |     6     0     |
اینجانب نیز روی سحر دو مشغول به کار بودم که پارسال اخراج شدم . ...ای کاش یکی پیدا میشد پیگیری می کرد.
ما که دستمون به جایی نرسید.

   | 1394/12/12 - 10:07 |     10     1     |
حفاری شمال برای شمال است نه جنوب! چرا وزارت نفت اکتشاف نفت و بهره برداری در شمال کشور را جدی نمی گیرد در حالی که روسیه و آذربایجان و ترکمنستان به شدت در حال بهره برداری هستند و میدان مشترک بزرگ دریای خزر را رها نمی کنند.

   | 1394/12/15 - 22:27 |     8     0     |
واقعا اقای حجازی داره با سرنوشت خانواده های کارکنان شرکت حفاری شمال بازی میکنه اقای ریس جهمبور خواهشابداد ملت برس

|    | 1394/12/18 - 00:18 |     9     4     |
احمدی نژاد باید منتظر ش بمانید

|    | 1394/12/23 - 21:17 |     8     1     |
هدایت الله یا عزت الله، فرقی نمی کند چه کسی ناخدا باشد یکی منصوب میکرد بی حساب، دیگری عزل میکند بی کتاب، هر چه هست راه افراط و تفریط است نه صراط مستقیم، حال بهر بهانه ای که باشد، خصوصی سازی، ورشکستگی یا ...


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
  * قبل از ارسال نظر آنرا ویرایش کرده و قواعد نگارش را در آن رعایت کنید.
* لطفاً در مطالب خود اخلاق اسلامی و قوانین کشور را مد نظر داشته باشید.
* نمایش نظرات کاربران در خبرها به معنای تایید آنها توسط سایت نیست.

  کد امنیتی:
 
 
 
 
::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  جستجوی پیشرفته ::  نسخه تلکس
استفاده از مطالب نفت نیوز با ذکر منبع بلامانع است.
پشتیبانی توسط: خبرافزار