صفحه اصلی    تماس ها    نفت    گاز    پتروشیمی    پالایش و پخش    بهینه سازی مصرف    بهداشت ودرمان    تاریخ و سیاست    منابع انسانی    عمومی  
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 - 11:14   
  هاشمی جایگزین راشد در دانشگاه صنعت نفت شد       
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6109جمعه، 9 مرداد 1388 - 20:58
امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388
نفت نیوز: داوطلبان و علاقه‌مندان ورود به دانشگاه صنعت نفت می‌توانند از طریق لینک زیر در خصوص رشته‌ها و شرایط تحصیلی در این دانشگاه اطلاعات جامعی کسب نمایند .
  

امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388.pdf

انتهای پیام

   
  

اضافه نمودن به:  

نظرات کاربران: 24 نظر (فعال: 23 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 1)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* پست الکترونیکی: fattane@yahoo.com       کشور: سه شنبه، 20 مرداد 1388 - 06:36
نظر: با سلام میخواستم بدونم که ایا این دانشگاه دانشجوی دختر میپذیرد؟
 27       9 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 22 شهریور 1388 - 23:40
پاسخ: بله در تمامی گرایش ها، ولی در رشته مهندسی نفت گرایش حفاری خیر!
 8       8 
* پست الکترونیکی: malek.ali46@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 21 مرداد 1388 - 03:58
نظر: ایا فقط داوطلبان مجاز به انتخاب رشته راپذیرش میکنید؟اگرظرفیتتان پرنشودچطور؟
 9       8 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 6 شهریور 1388 - 07:03
نظر: ایا با رتبه ی 499 منطقه ی 3 و 6000 کشوری احتمال قبولی در رشته ی مهندسی نفت گرایش بهره برداری هست ؟
 16       13 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 25 بهمن 1388 - 19:43
پاسخ: خیر اما در رشته های گاز احتمال قبولی زیاد است
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:12
پاسخ: برای قبول شدن در مهندسی های نفت صنعت اهواز به جز گرایش حفاری رتبه کشوری حتم باید زیر 5000 باشد . اما با رتبه ای حول و حوش 6000 کشوری تمام مهندسی های شیمی و مهندسی نفت گرایش های حفاری و اکتشاف و مهندسی های ایمنی رو میشه قبول شد . در ضمنحفاری همون استخراجه.
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 22 آبان 1388 - 03:26
نظر: سلام ایا این دانشگاه مهندسی شیمی را هم بورسیه می کند؟(برای دخترها)
 7       5 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 25 آبان 1388 - 07:25
نظر: نهایتا با چه رتبهای میشه قبول شد دوست عزیز
 11       3 
* پست الکترونیکی: ninazandi@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 17 دی 1388 - 02:21
نظر: ایا رشته مهندسی اتو ماسیون و ابزار دقیق در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی دختر می پذیرد.واین رشته در واحد تهران دانشجو میپذیرد؟
 4       1 
* پست الکترونیکی: andishe57@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 24 دی 1388 - 23:59
نظر: برای قبولی در این دانشگاه تو این فرصت باقی مانده تاکنکور چی کنم
من پسر و پیش ریاضی ام
ممنون
 4       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 13 بهمن 1388 - 05:25
پاسخ: باید خوب در س بخونی من تو دانشکده نفت تهران حسابداری میخونم بچه های ریاضی تقریبا تا رتبه ی 3000اینجا امکان قبولی دارن
 3       3 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 28 دی 1388 - 11:17
نظر: ایا دانشگاه صنعت نفت به دانشجو ها حقوق میده؟چقدر؟
 10       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: پنجشنبه، 29 بهمن 1388 - 00:06
نظر: برای قبولی در دانشگاه صنعت نفت حد اکثر چه رتبه ای میخواهد ؟؟
 2       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:23
پاسخ: پایین ترین رشته های صنعت نفت مهندسی شیمی آتش و مهندسی حفاظت hse هست که حتی با رتبه ای نزدیک 12000 کشوری هم میشه قبول شد . البته دانشکده علوم دریایی محمودآباد هم یکی از دانشکده هی دانشگاه صنعت نفت محسوب میشود که برای قبولی در این دانشکده رتبه بالایی لازم نیست . البته این دانشکده دانشجویان را از ابتدا بورسیه میکند ولی برای این کار وسیقه ای در حدود 20 میلیون تومان از دانشجویان میگیرد .
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 30 بهمن 1388 - 22:40
نظر: مهندسی نفت گرایش حفاری حد اکثر چه رتبه ای میخواهد؟؟؟ لطفا جواب دهید
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:30
پاسخ: با رتبه های بالا تر ار 6000 کشوری یا حتی نزدیک 7000 کشوری هم احتمال قبولی در این رشته زیاده که دلیلش هم شرایط کاری بسیار سخت اونه که به همین دلیل درامدش هم به نسبت بیشتر از بقیه رشته هااست . و البته که این رشته برای بانوان مناسب نیست و به همین دلیل این رشته دانشجوی دختر نمی پذیرد.
 1       0 
* پست الکترونیکی: buti_lord@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 3 اسفند 1388 - 23:51
نظر: سلام.
شرایط برای رشته علوم انسانی چیه؟ اگه قبول شدیم حتما استخدام میشیم؟ شرایط استخدام چیه؟ ممنون
 2       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: چهارشنبه، 5 اسفند 1388 - 10:02
نظر: سلام برای قبولی در رشته ی نفت گرایش مخازن حد اکثر چه رتبه ای نیاز است
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 18 اسفند 1388 - 01:37
نظر: لطفا جواب بدهید
 3       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:24
نظر: سلام خسته نباشید. من دانش اموز سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی هستم. علاقه دارم که رشته نفت در دانشگاه صنعت نفت قبول بشم. چطوری باید درس بخونم. واز کی شروع کنم. چه در سهایی رو بیشتر بخونم. خیلی ممنونم.
 2       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:30
نظر: سلام خسته نباشید. برای قبول شدن در رشته مهندسی نفت گرایش مخازن دانشگاه صنعت نفت در منطقه 3 باید چه رتبه ای بیاورم.
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 10 فروردین 1389 - 03:13
نظر: سلام حد اکثر چه رتبه ای برای قبولی در یکی از مهندسی نفت نیاز است برای منطقه 2 خواهش میکنم جواب دهید
 0       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 14 فروردین 1389 - 19:55
نظر: می خواهم بدونم با رتبه 1500من می توانم در رشته مهندسی شیمی صنایع گاز تحصیل کنم
 0       0 

   آخرین مطالب سایت  
  هاشمی جایگزین راشد در دانشگاه صنعت نفت شد
  ضرورت اصلاح ساختار سازمانی بهداشت و درمان صنعت نفت
  دکل های ملی حفاری ایران در راه میدان آزادگان جنوبی
  متن کامل طرح اساسنامه جدید شرکت ملی نفت
  ارائه بسته ٨,٥ میلیارد دلاری سرمایه گذاری در خط نهم سراسری
  پایان لرزه‌نگاری سه‌بعدی میدان رامین
  در ٦ ماه گذشته هیچ شرکت بیمه ای حاضر نشد نفتکشهای ایرانی را بیمه کند
  اجرای پروژه‌های عام المنفعه به وظایف شرکت نفت افزوده می شود
  مشکلات پرسنل شرکت های درحال واگذاری با مراکز بهداشت و درمان نفت
  جزئیات فراخوان بزرگ نفتی ایران/ دستورات جدید زنگنه برای خودکفایی نفتی
  جزئیات سؤال بذرباش از وزیر نفت
  توضیحات نریمسازاد درباره سهمیه سفرهای زیارتی و سیاحتی کارکنان مناطق نفت خیز
  تمرکز اصلی وزارت نفت در سال 93 تقویت ساخت داخلی تجهیزات صنعت نفت است
  پیشنهاد جدید گازی ایران به ترکمنستان/ چراغ سبز برای ترانزیت گاز ترکمن‌ها
  راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی
  مخازن نفت به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود/کلید تحول ارتباط صنعت و دانشگاه خروج صنایع از انحصار است
  الزام شرکتهای تابعه ملی نفت به دریافت استاندارد مدیریت انرژی
  نخستین مرکز تعمیر ویژه نفتکشها به زودی تاسیس می شود
  انتقاد جدید پتروشیمی‌ها از تاخیرهای پارس‌جنوبی/ اتیلن غرب بدون خوراک ماند
  یک بدهی چند روایت؛ بدهی بابک زنجانی چقدر است؟!
ادامه آخرین مطالب سایت
 
 
 
::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  جستجوی پیشرفته ::  نسخه تلکس
استفاده از مطالب نفت نیوز با ذکر منبع بلامانع است.
پشتیبانی توسط: گروه نرم افزاری فکا