صفحه اصلی    تماس ها    نفت    گاز    پتروشیمی    پالایش و پخش    بهینه سازی مصرف    بهداشت ودرمان    تاریخ و سیاست    منابع انسانی    عمومی  
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 - 03:31   
  سهمیه بنزین خودروهای شخصی امشب واریز نمی‌شود        
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6109جمعه، 9 مرداد 1388 - 20:58
امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388
نفت نیوز: داوطلبان و علاقه‌مندان ورود به دانشگاه صنعت نفت می‌توانند از طریق لینک زیر در خصوص رشته‌ها و شرایط تحصیلی در این دانشگاه اطلاعات جامعی کسب نمایند .
  

امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388.pdf

انتهای پیام

   
  

اضافه نمودن به:  

نظرات کاربران: 24 نظر (فعال: 23 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 1)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* پست الکترونیکی: fattane@yahoo.com       کشور: سه شنبه، 20 مرداد 1388 - 06:36
نظر: با سلام میخواستم بدونم که ایا این دانشگاه دانشجوی دختر میپذیرد؟
 27       9 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 22 شهریور 1388 - 23:40
پاسخ: بله در تمامی گرایش ها، ولی در رشته مهندسی نفت گرایش حفاری خیر!
 8       8 
* پست الکترونیکی: malek.ali46@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 21 مرداد 1388 - 03:58
نظر: ایا فقط داوطلبان مجاز به انتخاب رشته راپذیرش میکنید؟اگرظرفیتتان پرنشودچطور؟
 9       8 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 6 شهریور 1388 - 07:03
نظر: ایا با رتبه ی 499 منطقه ی 3 و 6000 کشوری احتمال قبولی در رشته ی مهندسی نفت گرایش بهره برداری هست ؟
 16       13 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 25 بهمن 1388 - 19:43
پاسخ: خیر اما در رشته های گاز احتمال قبولی زیاد است
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:12
پاسخ: برای قبول شدن در مهندسی های نفت صنعت اهواز به جز گرایش حفاری رتبه کشوری حتم باید زیر 5000 باشد . اما با رتبه ای حول و حوش 6000 کشوری تمام مهندسی های شیمی و مهندسی نفت گرایش های حفاری و اکتشاف و مهندسی های ایمنی رو میشه قبول شد . در ضمنحفاری همون استخراجه.
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 22 آبان 1388 - 03:26
نظر: سلام ایا این دانشگاه مهندسی شیمی را هم بورسیه می کند؟(برای دخترها)
 7       5 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 25 آبان 1388 - 07:25
نظر: نهایتا با چه رتبهای میشه قبول شد دوست عزیز
 11       3 
* پست الکترونیکی: ninazandi@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 17 دی 1388 - 02:21
نظر: ایا رشته مهندسی اتو ماسیون و ابزار دقیق در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی دختر می پذیرد.واین رشته در واحد تهران دانشجو میپذیرد؟
 4       1 
* پست الکترونیکی: andishe57@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 24 دی 1388 - 23:59
نظر: برای قبولی در این دانشگاه تو این فرصت باقی مانده تاکنکور چی کنم
من پسر و پیش ریاضی ام
ممنون
 4       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 13 بهمن 1388 - 05:25
پاسخ: باید خوب در س بخونی من تو دانشکده نفت تهران حسابداری میخونم بچه های ریاضی تقریبا تا رتبه ی 3000اینجا امکان قبولی دارن
 3       3 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 28 دی 1388 - 11:17
نظر: ایا دانشگاه صنعت نفت به دانشجو ها حقوق میده؟چقدر؟
 10       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: پنجشنبه، 29 بهمن 1388 - 00:06
نظر: برای قبولی در دانشگاه صنعت نفت حد اکثر چه رتبه ای میخواهد ؟؟
 2       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:23
پاسخ: پایین ترین رشته های صنعت نفت مهندسی شیمی آتش و مهندسی حفاظت hse هست که حتی با رتبه ای نزدیک 12000 کشوری هم میشه قبول شد . البته دانشکده علوم دریایی محمودآباد هم یکی از دانشکده هی دانشگاه صنعت نفت محسوب میشود که برای قبولی در این دانشکده رتبه بالایی لازم نیست . البته این دانشکده دانشجویان را از ابتدا بورسیه میکند ولی برای این کار وسیقه ای در حدود 20 میلیون تومان از دانشجویان میگیرد .
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 30 بهمن 1388 - 22:40
نظر: مهندسی نفت گرایش حفاری حد اکثر چه رتبه ای میخواهد؟؟؟ لطفا جواب دهید
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:30
پاسخ: با رتبه های بالا تر ار 6000 کشوری یا حتی نزدیک 7000 کشوری هم احتمال قبولی در این رشته زیاده که دلیلش هم شرایط کاری بسیار سخت اونه که به همین دلیل درامدش هم به نسبت بیشتر از بقیه رشته هااست . و البته که این رشته برای بانوان مناسب نیست و به همین دلیل این رشته دانشجوی دختر نمی پذیرد.
 1       0 
* پست الکترونیکی: buti_lord@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 3 اسفند 1388 - 23:51
نظر: سلام.
شرایط برای رشته علوم انسانی چیه؟ اگه قبول شدیم حتما استخدام میشیم؟ شرایط استخدام چیه؟ ممنون
 2       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: چهارشنبه، 5 اسفند 1388 - 10:02
نظر: سلام برای قبولی در رشته ی نفت گرایش مخازن حد اکثر چه رتبه ای نیاز است
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 18 اسفند 1388 - 01:37
نظر: لطفا جواب بدهید
 3       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:24
نظر: سلام خسته نباشید. من دانش اموز سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی هستم. علاقه دارم که رشته نفت در دانشگاه صنعت نفت قبول بشم. چطوری باید درس بخونم. واز کی شروع کنم. چه در سهایی رو بیشتر بخونم. خیلی ممنونم.
 2       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:30
نظر: سلام خسته نباشید. برای قبول شدن در رشته مهندسی نفت گرایش مخازن دانشگاه صنعت نفت در منطقه 3 باید چه رتبه ای بیاورم.
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 10 فروردین 1389 - 03:13
نظر: سلام حد اکثر چه رتبه ای برای قبولی در یکی از مهندسی نفت نیاز است برای منطقه 2 خواهش میکنم جواب دهید
 0       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 14 فروردین 1389 - 19:55
نظر: می خواهم بدونم با رتبه 1500من می توانم در رشته مهندسی شیمی صنایع گاز تحصیل کنم
 0       0 

   آخرین مطالب سایت  
  سهمیه بنزین خودروهای شخصی امشب واریز نمی‌شود
  امضای قرارداد خدمات در شرکت نفت تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
  فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی اعلام موجودیت کرد
  رکورد سرعت حفاری در تاریخ توسعه پارس جنوبی شکسته شد
  وزیر نفت سیاست های اقتصاد مقاومتی صنعت نفت را تبیین کرد/ اعلام آمادگی رئیس جمهور برای رفع مشکلات صنعت نفت
  زهیری مدیرعامل شرکت عملیات اکتشاف نفت شد
  آغاز فعالیت آزمایشی سامانه الکترونیکی کالای صنعت نفت در آینده نزدیک
  چین 60 درصد نفت صادراتی ایران را وارد می‌کند
  صادرات نفت به 1.2 میلیون بشکه رسید/ کاهش 8 میلیارد دلاری صادرات پتروشیمی
  گشایش آموزشگاه بین‌المللی شرکت حفاری شمال در تیر ماه امسال
  ۶۰ درصد یارانه‌ به بنگاه‌ها می‌رود/ وابستگی روزافزون بودجه به نفت/ داریم خلق پول می‌کنیم
  یارانه نقدی دریافت یا انصراف؟ (یادداشت اقتصادی)
  طرح های جدید توسعه میدان کیش ارائه می شود
  با تجهیزات ورود به میدان مین به وزارت نفت رفتم/ رسایی: مدیریت زنگنه، ایران را از صادرکننده به واردکننده بنزین تبدیل کرده است + فیلم
  منطقه ویژه پتروشیمی در ایرانشهر ایجاد می‌شود
  کمترشدن شیب آزادسازی قیمت حامل های انرژی با انصراف از دریافت یارانه
  جدول محاسبه قیمت گاز در گام دوم هدفمند کردن یارانه‌ها اعلام شد
  ظرفیت تولید گاز کشور تا ٣ سال آینده به یک میلیارد متر مکعب می رسد
  هدفگذاری حفاری شمال برای اجرای پروژه های کلید در دست
  راهبردهای اقتصاد مقاومتی شرکت ملی نفت ایران اعلام شد
ادامه آخرین مطالب سایت
 
 
 
::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  جستجوی پیشرفته ::  نسخه تلکس
استفاده از مطالب نفت نیوز با ذکر منبع بلامانع است.
پشتیبانی توسط: گروه نرم افزاری فکا