صفحه اصلی    تماس ها    نفت    گاز    پتروشیمی    پالایش و پخش    بهینه سازی مصرف    بهداشت ودرمان    تاریخ و سیاست    منابع انسانی    عمومی  
جمعه، 31 مرداد 1393 - 03:47   
  افزایش ناوگان حفاری به بیش از 95 دستگاه ؛ امسال 4 دکل جدید به کمک تولید می آید       
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6109جمعه، 9 مرداد 1388 - 20:58
امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388
نفت نیوز: داوطلبان و علاقه‌مندان ورود به دانشگاه صنعت نفت می‌توانند از طریق لینک زیر در خصوص رشته‌ها و شرایط تحصیلی در این دانشگاه اطلاعات جامعی کسب نمایند .
  

امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388.pdf

انتهای پیام

   
  

اضافه نمودن به:  

نظرات کاربران: 24 نظر (فعال: 23 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 1)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* پست الکترونیکی: fattane@yahoo.com       کشور: سه شنبه، 20 مرداد 1388 - 06:36
نظر: با سلام میخواستم بدونم که ایا این دانشگاه دانشجوی دختر میپذیرد؟
 27       9 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 22 شهریور 1388 - 23:40
پاسخ: بله در تمامی گرایش ها، ولی در رشته مهندسی نفت گرایش حفاری خیر!
 8       8 
* پست الکترونیکی: malek.ali46@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 21 مرداد 1388 - 03:58
نظر: ایا فقط داوطلبان مجاز به انتخاب رشته راپذیرش میکنید؟اگرظرفیتتان پرنشودچطور؟
 9       8 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 6 شهریور 1388 - 07:03
نظر: ایا با رتبه ی 499 منطقه ی 3 و 6000 کشوری احتمال قبولی در رشته ی مهندسی نفت گرایش بهره برداری هست ؟
 16       13 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 25 بهمن 1388 - 19:43
پاسخ: خیر اما در رشته های گاز احتمال قبولی زیاد است
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:12
پاسخ: برای قبول شدن در مهندسی های نفت صنعت اهواز به جز گرایش حفاری رتبه کشوری حتم باید زیر 5000 باشد . اما با رتبه ای حول و حوش 6000 کشوری تمام مهندسی های شیمی و مهندسی نفت گرایش های حفاری و اکتشاف و مهندسی های ایمنی رو میشه قبول شد . در ضمنحفاری همون استخراجه.
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 22 آبان 1388 - 03:26
نظر: سلام ایا این دانشگاه مهندسی شیمی را هم بورسیه می کند؟(برای دخترها)
 7       5 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 25 آبان 1388 - 07:25
نظر: نهایتا با چه رتبهای میشه قبول شد دوست عزیز
 11       3 
* پست الکترونیکی: ninazandi@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 17 دی 1388 - 02:21
نظر: ایا رشته مهندسی اتو ماسیون و ابزار دقیق در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی دختر می پذیرد.واین رشته در واحد تهران دانشجو میپذیرد؟
 4       1 
* پست الکترونیکی: andishe57@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 24 دی 1388 - 23:59
نظر: برای قبولی در این دانشگاه تو این فرصت باقی مانده تاکنکور چی کنم
من پسر و پیش ریاضی ام
ممنون
 4       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 13 بهمن 1388 - 05:25
پاسخ: باید خوب در س بخونی من تو دانشکده نفت تهران حسابداری میخونم بچه های ریاضی تقریبا تا رتبه ی 3000اینجا امکان قبولی دارن
 3       3 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 28 دی 1388 - 11:17
نظر: ایا دانشگاه صنعت نفت به دانشجو ها حقوق میده؟چقدر؟
 10       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: پنجشنبه، 29 بهمن 1388 - 00:06
نظر: برای قبولی در دانشگاه صنعت نفت حد اکثر چه رتبه ای میخواهد ؟؟
 2       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:23
پاسخ: پایین ترین رشته های صنعت نفت مهندسی شیمی آتش و مهندسی حفاظت hse هست که حتی با رتبه ای نزدیک 12000 کشوری هم میشه قبول شد . البته دانشکده علوم دریایی محمودآباد هم یکی از دانشکده هی دانشگاه صنعت نفت محسوب میشود که برای قبولی در این دانشکده رتبه بالایی لازم نیست . البته این دانشکده دانشجویان را از ابتدا بورسیه میکند ولی برای این کار وسیقه ای در حدود 20 میلیون تومان از دانشجویان میگیرد .
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 30 بهمن 1388 - 22:40
نظر: مهندسی نفت گرایش حفاری حد اکثر چه رتبه ای میخواهد؟؟؟ لطفا جواب دهید
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:30
پاسخ: با رتبه های بالا تر ار 6000 کشوری یا حتی نزدیک 7000 کشوری هم احتمال قبولی در این رشته زیاده که دلیلش هم شرایط کاری بسیار سخت اونه که به همین دلیل درامدش هم به نسبت بیشتر از بقیه رشته هااست . و البته که این رشته برای بانوان مناسب نیست و به همین دلیل این رشته دانشجوی دختر نمی پذیرد.
 1       0 
* پست الکترونیکی: buti_lord@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 3 اسفند 1388 - 23:51
نظر: سلام.
شرایط برای رشته علوم انسانی چیه؟ اگه قبول شدیم حتما استخدام میشیم؟ شرایط استخدام چیه؟ ممنون
 2       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: چهارشنبه، 5 اسفند 1388 - 10:02
نظر: سلام برای قبولی در رشته ی نفت گرایش مخازن حد اکثر چه رتبه ای نیاز است
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 18 اسفند 1388 - 01:37
نظر: لطفا جواب بدهید
 3       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:24
نظر: سلام خسته نباشید. من دانش اموز سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی هستم. علاقه دارم که رشته نفت در دانشگاه صنعت نفت قبول بشم. چطوری باید درس بخونم. واز کی شروع کنم. چه در سهایی رو بیشتر بخونم. خیلی ممنونم.
 2       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:30
نظر: سلام خسته نباشید. برای قبول شدن در رشته مهندسی نفت گرایش مخازن دانشگاه صنعت نفت در منطقه 3 باید چه رتبه ای بیاورم.
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 10 فروردین 1389 - 03:13
نظر: سلام حد اکثر چه رتبه ای برای قبولی در یکی از مهندسی نفت نیاز است برای منطقه 2 خواهش میکنم جواب دهید
 0       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 14 فروردین 1389 - 19:55
نظر: می خواهم بدونم با رتبه 1500من می توانم در رشته مهندسی شیمی صنایع گاز تحصیل کنم
 0       0 

   آخرین مطالب سایت  
  افزایش ناوگان حفاری به بیش از 95 دستگاه ؛ امسال 4 دکل جدید به کمک تولید می آید
  تقاضای ترکیه برای کاهش ۶۰درصدی قیمت گاز ایران/ کار سنگینی برای دفاع انجام شد
  سومین واحد پالایشگاه فاز ١٢ آماده دریافت گاز ترش شد
  آغاز تولید در پتروشیمی تخت جمشید تا دو ماه آینده
  ٣٤ میلیارد دلار طرح با هدف بهینه سازی مصرف انرژی تعریف شد
  نگاهی اجمالی به عملکرد شش ساله دکتر راشد در دانشگاه صنعت نفت
  چهارمین وعده وزارت نفت درباره آزمون استخدامی نفت
  علت نقش کمرنگ پتروشیمی در بسته ضد رکود
  میرکاظمی فرق بشکه و تن را نمی‌دانست!
  آخرین وضعیت واگذاری ملی حفاری از زبان جوادی
  کوچک‌زاده خطاب به زنگنه: آقای بخور بخور!
  فاز 17 و 18 پارس جنوبی آماده راه‌اندازی شد
  پالایشگاههای نفت مکلف به کیفی سازی محصولات تولیدی شدند
  انعقاد قرارداد تامین کشتی بهره‌بردار نفتی پارس جنوبی/تولید نفت از پارس جنوبی به زودی آغاز می‌شود
  دست یابی به فناوری کمپرسورهای رفت و برگشتی فشرده سازی گاز اتیلن در ایران
  احکام مدیران جدید شرکت انتقال گاز و شرکت پالایش گاز ایلام
  امضای 200 نماینده مجلس برای درخواست تشکیل جلسه غیرعلنی با رئیس‌جمهور
  نفت را نفتی ها اداره می کنند نه غیرنفتی ها/ وزارت نفت ٥٠ هزار نیروی مازاد دارد
  خسارت چند ده هزارمیلیاردی کرسنت به ایران؟/ بیژن زنگنه زیر فشار افکار عمومی
  کشکولی بازنشست شد
ادامه آخرین مطالب سایت
 
 
 
::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  جستجوی پیشرفته ::  نسخه تلکس
استفاده از مطالب نفت نیوز با ذکر منبع بلامانع است.
پشتیبانی توسط: گروه نرم افزاری فکا