صفحه اصلی    تماس ها    نفت    گاز    پتروشیمی    پالایش و پخش    بهینه سازی مصرف    بهداشت ودرمان    تاریخ و سیاست    منابع انسانی    عمومی  
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 - 03:29   
  حفظ سلامت مخزن در اولویت فعالیتهای بالادستی صنعت نفت       
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6109جمعه، 9 مرداد 1388 - 20:58
امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388
نفت نیوز: داوطلبان و علاقه‌مندان ورود به دانشگاه صنعت نفت می‌توانند از طریق لینک زیر در خصوص رشته‌ها و شرایط تحصیلی در این دانشگاه اطلاعات جامعی کسب نمایند .
  

امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای دانشجو یان ورودی سال 1388.pdf

انتهای پیام

   
  

اضافه نمودن به:  

نظرات کاربران: 24 نظر (فعال: 23 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 1)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* پست الکترونیکی: fattane@yahoo.com       کشور: سه شنبه، 20 مرداد 1388 - 06:36
نظر: با سلام میخواستم بدونم که ایا این دانشگاه دانشجوی دختر میپذیرد؟
 27       9 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 22 شهریور 1388 - 23:40
پاسخ: بله در تمامی گرایش ها، ولی در رشته مهندسی نفت گرایش حفاری خیر!
 8       8 
* پست الکترونیکی: malek.ali46@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 21 مرداد 1388 - 03:58
نظر: ایا فقط داوطلبان مجاز به انتخاب رشته راپذیرش میکنید؟اگرظرفیتتان پرنشودچطور؟
 9       8 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 6 شهریور 1388 - 07:03
نظر: ایا با رتبه ی 499 منطقه ی 3 و 6000 کشوری احتمال قبولی در رشته ی مهندسی نفت گرایش بهره برداری هست ؟
 16       13 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 25 بهمن 1388 - 19:43
پاسخ: خیر اما در رشته های گاز احتمال قبولی زیاد است
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:12
پاسخ: برای قبول شدن در مهندسی های نفت صنعت اهواز به جز گرایش حفاری رتبه کشوری حتم باید زیر 5000 باشد . اما با رتبه ای حول و حوش 6000 کشوری تمام مهندسی های شیمی و مهندسی نفت گرایش های حفاری و اکتشاف و مهندسی های ایمنی رو میشه قبول شد . در ضمنحفاری همون استخراجه.
 1       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 22 آبان 1388 - 03:26
نظر: سلام ایا این دانشگاه مهندسی شیمی را هم بورسیه می کند؟(برای دخترها)
 7       5 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 25 آبان 1388 - 07:25
نظر: نهایتا با چه رتبهای میشه قبول شد دوست عزیز
 11       3 
* پست الکترونیکی: ninazandi@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 17 دی 1388 - 02:21
نظر: ایا رشته مهندسی اتو ماسیون و ابزار دقیق در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی دختر می پذیرد.واین رشته در واحد تهران دانشجو میپذیرد؟
 4       1 
* پست الکترونیکی: andishe57@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 24 دی 1388 - 23:59
نظر: برای قبولی در این دانشگاه تو این فرصت باقی مانده تاکنکور چی کنم
من پسر و پیش ریاضی ام
ممنون
 4       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 13 بهمن 1388 - 05:25
پاسخ: باید خوب در س بخونی من تو دانشکده نفت تهران حسابداری میخونم بچه های ریاضی تقریبا تا رتبه ی 3000اینجا امکان قبولی دارن
 3       3 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 28 دی 1388 - 11:17
نظر: ایا دانشگاه صنعت نفت به دانشجو ها حقوق میده؟چقدر؟
 10       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: پنجشنبه، 29 بهمن 1388 - 00:06
نظر: برای قبولی در دانشگاه صنعت نفت حد اکثر چه رتبه ای میخواهد ؟؟
 2       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:23
پاسخ: پایین ترین رشته های صنعت نفت مهندسی شیمی آتش و مهندسی حفاظت hse هست که حتی با رتبه ای نزدیک 12000 کشوری هم میشه قبول شد . البته دانشکده علوم دریایی محمودآباد هم یکی از دانشکده هی دانشگاه صنعت نفت محسوب میشود که برای قبولی در این دانشکده رتبه بالایی لازم نیست . البته این دانشکده دانشجویان را از ابتدا بورسیه میکند ولی برای این کار وسیقه ای در حدود 20 میلیون تومان از دانشجویان میگیرد .
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 30 بهمن 1388 - 22:40
نظر: مهندسی نفت گرایش حفاری حد اکثر چه رتبه ای میخواهد؟؟؟ لطفا جواب دهید
 1       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 1 اسفند 1388 - 06:30
پاسخ: با رتبه های بالا تر ار 6000 کشوری یا حتی نزدیک 7000 کشوری هم احتمال قبولی در این رشته زیاده که دلیلش هم شرایط کاری بسیار سخت اونه که به همین دلیل درامدش هم به نسبت بیشتر از بقیه رشته هااست . و البته که این رشته برای بانوان مناسب نیست و به همین دلیل این رشته دانشجوی دختر نمی پذیرد.
 1       0 
* پست الکترونیکی: buti_lord@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 3 اسفند 1388 - 23:51
نظر: سلام.
شرایط برای رشته علوم انسانی چیه؟ اگه قبول شدیم حتما استخدام میشیم؟ شرایط استخدام چیه؟ ممنون
 2       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: چهارشنبه، 5 اسفند 1388 - 10:02
نظر: سلام برای قبولی در رشته ی نفت گرایش مخازن حد اکثر چه رتبه ای نیاز است
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 18 اسفند 1388 - 01:37
نظر: لطفا جواب بدهید
 3       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:24
نظر: سلام خسته نباشید. من دانش اموز سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی هستم. علاقه دارم که رشته نفت در دانشگاه صنعت نفت قبول بشم. چطوری باید درس بخونم. واز کی شروع کنم. چه در سهایی رو بیشتر بخونم. خیلی ممنونم.
 2       0 
* پست الکترونیکی: harebat@yahoo.com       کشور: جمعه، 21 اسفند 1388 - 20:30
نظر: سلام خسته نباشید. برای قبول شدن در رشته مهندسی نفت گرایش مخازن دانشگاه صنعت نفت در منطقه 3 باید چه رتبه ای بیاورم.
 3       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 10 فروردین 1389 - 03:13
نظر: سلام حد اکثر چه رتبه ای برای قبولی در یکی از مهندسی نفت نیاز است برای منطقه 2 خواهش میکنم جواب دهید
 0       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: شنبه، 14 فروردین 1389 - 19:55
نظر: می خواهم بدونم با رتبه 1500من می توانم در رشته مهندسی شیمی صنایع گاز تحصیل کنم
 0       0 

   آخرین مطالب سایت  
  حفظ سلامت مخزن در اولویت فعالیتهای بالادستی صنعت نفت
  دوشنبه سیاه برای 70 درصد از منتخبان آزمون استخدامی نفت؛ شگرد سیاسی وزارت نفت برای جلوگیری از طرح سئوال رسایی از شیخ الوزراء در صحن علنی مجلس
  دسترسی یک شرکت خصوصی به اطلاعات شخصی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی نفت
  پیشرفت یک درصدی توسعه ۵ فاز پارس جنوبی در یک سال اخیر و دریافت عنوان وزارتخانه موفق از سوی دولت!
  تدوین 3 آیین‌نامه قانون اصلاح الگوی مصرف در شورای انرژی‌های کارآمد
  تغییرات در روابط عمومی نفت و گاز پارس
  نرخ خوراک پتروشیمی‌ها دائمی می‌شود/تغییر دامنه نوسان و حجم مبنا در دستور کار بورس
  خبرهای خوبی از فاز ١١ به زودی اعلام می شود
  کلیدِ استفاده حداکثری از گازهای همراه نفت در میان مدت
  تحریم جدید نقض توافق ژنو بود
  مصرف سی ان جی تا پایان سال 94 به روزانه معادل 30 میلیون لیتر بنزین می‌رسد
  آمادگی وزارت نفت برای تامین گازِ برق صادراتی
  بیانیه زنگنه درباره تجلیل رئیس جمهوری از وی در جشنواره شهید رجایی
  ۵ نکته درباره گازی که قرار بود به امارات صادر شود/ گاز میدان سلمان واقعاً می‌سوزد؟
  حمایت عاصمی پور از آرایش جدید مدیران سیاسی نفتی در سرزمین نفت/ بورد فضای مدیریت خوبی را در مناطق نفتخیز ایجاد کرد
  رشد قابل توجه صادرات از گمرک منطقه ویژه پارس
  نگاهی به عملکرد یکساله شرکت ذخیره‌سازی گاز
  جزییات جدید از جاسوسی چینی‌ها در صنعت نفت ایران
  خیز پتروشیمی جم برای تولید پلی اتیلن سنگین گرید کابل
  آغاز تبدیل نیروگاه‌های بزرگ به سیکل ترکیبی/ برنامه های ویژه برای کنترل شدت مصرف انرژی
ادامه آخرین مطالب سایت
 
 
 
::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  جستجوی پیشرفته ::  نسخه تلکس
استفاده از مطالب نفت نیوز با ذکر منبع بلامانع است.
پشتیبانی توسط: گروه نرم افزاری فکا