صفحه اصلی    تماس ها    نفت    گاز    پتروشیمی    پالایش و پخش    بهینه سازی مصرف    بهداشت ودرمان    تاریخ و سیاست    منابع انسانی    عمومی  
شنبه، 10 آبان 1393 - 02:07   
  رشد ۲ برابری تولید گاز تا ۳ سال دیگر/نیمه امسال ۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی کردیم        
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5346دوشنبه، 7 اردیبهشت 1388 - 01:15
/اطـلاعیـه/
ضوابط جذب متقاضیان امریه نظام
نفت نیوز: مدیریت کل امور آموزشی و نیروی انسانی وزارت نفت ضوابط و نحوه ثبت نام متقاضیان امریه نظام را اعلام کرد.
  

به گزارش نفت نیوز، صرفاً فارغ التحصیلان دارای معدل 15 و بالاتر می توانند طبق برنامه ذیل جهت ثبت نام به وب سایت www.pmhr.ir  مراجعه نمایند.
* ازپانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه سال1388فقط دارندگان برگ اعزام (سبز) 1/8/88
* از اول تا دهم تیر ماه سال 1388 فقط دارندگان برگ اعزام (سبز) 1/10/88
* از اول تا دهم شهریور ماه سال 1388 فقط دارندگان برگ اعزام (سبز) 1/12/88
بر پایه این گزارش، رشته های مورد نیاز عبارتند از:
 مهندسی نفت - مهندسی شیمی - مهندسی صنایع - مهندسی برق (به استثنای قدرت)  مهندسی مکانیک - مهندسی متالورژی - مهندسی مواد - مهندسی عمران - مهندسی کامپیوتر - ایمنی صنعتی - میکروبیولوژی (فقط کارشناسی ارشد با معدل 17 و بالاتر) جهت پژوهشگاه صنعت نفت برای متأهلین یا کسانی که معاف از رزم می باشند.                                                        
مدیریت کل امور آموزشی و نیروی انسانی وزارت نفت در این اطلاعیه تصریح کرده است ثبت نام به منزله پذیرش قطعی نیست.
انتهای پیام

 

   
  

اضافه نمودن به:  

نظرات کاربران: 65 نظر (فعال: 49 ، در صف انتشار: 0، غیرقابل انتشار: 16)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 7 اردیبهشت 1388 - 09:16
نظر: با سلام
میبخشید ما بقول تحصیل کرده ها بی سوادیم این امریه نظام چه صیغه ای است ؟
 12       11 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 7 اردیبهشت 1388 - 22:26
پاسخ: اگر به دردتان میخورد حتما می دانستید.
 15       4 
* پست الکترونیکی:       کشور: سه شنبه، 8 اردیبهشت 1388 - 04:41
پاسخ: امریه یعنی به جای سربازی توی پادگان شما توی یک ارگان دولتی خدمت می کنی با این تفاوت که کارت بر اساس تخصص شما تعیین می شه و نیازی به لباس کادر نیس . در کل امریه هم برای جذب نیروی ارگان ها مفیده هم برای سربازای تحصیل کرده که در این صورت قبل از ورود به بازار کار تا حدودی با کارشون آشنا میشن. با تشکر
 19       1 
* پست الکترونیکی:       کشور: چهارشنبه، 9 اردیبهشت 1388 - 07:46
پاسخ: من همان بی سوادم میبخشید ولی در این وزارت نفت خیلی چیزها بدرد ما میخورد اما یا بخشنامه اش رو نمیشود یا نصیب از ما بهتران میشود بخاطر همین امثال من که زیاد به بخشنامه ها وارد نیستیم تا آخر کارمان هم از خیلی مزایا بهره ای نمیبریم مثل محمود اباد که با بیست و دو سال سابقه تاکنون سهمی از آن نداشته ایم اما بعضی ها ت حالا به انادزه سابقه کارشان از آنجا استفاده کرده اند .
در ضمن ما چون توی جنگ سرباز نبودیم و بعنوان رزمنده بسیجیدر مناطق عملیاتی بودیم و برای پایان خدمت هم به جنگ نرفتیم از خیلی از اصطلاحات بی خبریم .

 5       2 
* پست الکترونیکی:       کشور: چهارشنبه، 9 اردیبهشت 1388 - 16:47
نظر: حتما پژوهشگاه صنعت نفت می خواهد پروژه های میلیاردی خود را که تا بحال هیچکدام به نتیجه نرسیده با نیروهای صفرکیلومتر امریه نظام انجام دهد تا سوددهی ریالی خود را بدون نتیجه بالا ببرد.
 1       6 
* پست الکترونیکی: reza_am314@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 10 اردیبهشت 1388 - 22:23
نظر: با سلام من فارغ التحصیل رشته مهندسی برق _الکترونیک در بهمن 87هستم با معدل 18 .دفترچه خدمتمم هنوز پست نکردم.میخوام لطف کنید راهنمایی کنید چیکا کنم که بتونم توی صنعت نفت امریه بگیرم.
 7       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: یکشنبه، 13 اردیبهشت 1388 - 02:24
نظر: با سلام . پیشنهاد می شود به منظور قدردانی و تشویق کارکنان شاغل در وزارت نفت بویژه مناطق عملیاتی، شرط معدل جهت فرزندان آنان حذف گردد مضافا اینکه افراد مذکور در مناطق عملیاتی نیاز به مسکن، غذا و غیره را ندارند و آرامش روحی، روانی ورضایتمندی در خانواده کارکنان حاکم می گردد.

 11       2 
* پست الکترونیکی:       کشور: دوشنبه، 14 اردیبهشت 1388 - 04:57
نظر: با عرض سلام
چرا از بین گرایش های برق،قدرت را حذف کردند؟مگر تو صنعت نفت،گرایش قدرت به درد نمی خورد؟ ...
با تشکر لطفا کامنت من را آپلود کنید.
 5       0 
* پست الکترونیکی: LIKE1364@YAHOO.COM       کشور: دوشنبه، 14 اردیبهشت 1388 - 05:07
نظر: با سلام.ممنون از اطلاع رسانی شما. من لیسانس مهندسی برق شبکه های انتقال و توزیع با معدل 16.3هستم,آیا این گرایش رو هم می پذیرید؟ میخواستم ببینم واسه امریه امتحانم میگیرید؟
 5       1 
* پست الکترونیکی: trump99@gmail.com       کشور: دوشنبه، 14 اردیبهشت 1388 - 05:28
نظر: با سلام
سوالی دارم و اون اینکه یعنی حتی کوچکترین حقی برای شرکت مجردین در این طرح در نظر گرفته نشده ؟ لااقل تا حالا گفته میشد اولویت با متاهلین و معافین از رزم . به نظر من این انصاف نیست چون همین موقعیت میتونه با برداشتن مشکلات از سر راه فرد مجرد او رو مهیای ازدواج کنه . امکان تجدید نظر هست ؟
 11       1 
* پست الکترونیکی: moslemalmasi@gmail.com       کشور: سه شنبه، 15 اردیبهشت 1388 - 20:20
نظر: آیا اعطای امریه به هر شخصی در زیر مجموعه های وزارت نفت می تواند به استخدام نامبرده منجر شود

 1       2 
* پست الکترونیکی:       کشور: پنجشنبه، 24 اردیبهشت 1388 - 01:36
پاسخ: نه فقط داشجویان ممتاز نفت استخدام می شوند و دانشجویلنی که شرایط نخبگان را دارند
 1       0 
* پست الکترونیکی: oxo_nazar@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1388 - 16:10
نظر: سلام فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه ازاد ومتاهل هستم و همسرم در شرکت نفت مشغول به کار هست می خواستم بدونم با این شرایط احتمال پذیرش من هست؟از شما راهنمایی بیشتری میخواستم . با تشکر
 0       0 
* پست الکترونیکی: gulf_civil@yahoo.com, mojtaba@ttpc.ir       کشور: چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1388 - 17:45
نظر: سلام
لطفاً تلفن های که می توان تماس گرفت و کسب اطلاع نمود را اعلام فرمایید.
با تشکر
 3       0 
* پست الکترونیکی: ahmadaskari007@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1388 - 08:50
نظر: با سلام.ببخشید.من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد شیمی تجزیه با معدل 16.80هستم.آیا جزء رشته های مورد قبول شما می باشد.با تشکر.
 1       1 
* پست الکترونیکی: sabbasi_2760@yahoo.com       کشور: شنبه، 19 اردیبهشت 1388 - 06:11
نظر: با سلام این سایت که دادین انگلیسه.؟و کدوم گزینه رو باید انتخاب کنم؟من این ترم فارغ التحصیل میشم.مهندسی نفت دانشگاه نفت خوندم.میخواستم راهنماییم کنین که چکار کنم.
ممنون
 0       0 
* پست الکترونیکی: konti_nantal_1984@yahoo.com       کشور: یکشنبه، 20 اردیبهشت 1388 - 11:03
نظر: با سلام. یک روز بیشتر نمونده به اتمام ثبت نام اما هر کار میکنیم وارد سایت نمیشه؟ چاره چیه؟
 4       0 
* پست الکترونیکی: liaghat_am@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 21 اردیبهشت 1388 - 19:09
نظر: سلام .من هم اکنون در یکی از مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی مشغول به گذراندن امریه (طرح نظام) هستم .آیا بعد از اتمام خدمت سربازی امکان جذب اینجانب در همان بخش وجود دارد ؟ با تشکر
 3       0 
* پست الکترونیکی: alihajisharifi@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 21 اردیبهشت 1388 - 19:58
نظر: لطف کنید فرصت متقاضی های 1|8|88 تمدید کنید چون به هیچ وجه نمی شد وارد سایت شد
 2       0 
* پست الکترونیکی: senator_36f@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 24 اردیبهشت 1388 - 01:41
نظر: سلام .من هم اکنون در یکی از مناطق عملیاتی شرکت نفت پایانه های نفتی خارگ مشغول به گذراندن امریه (طرح نظام) هستم .آیا بعد از اتمام خدمت سربازی امکان جذب اینجانب در همان جا وجود دارد ؟ با تشکر

 2       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: پنجشنبه، 24 اردیبهشت 1388 - 17:38
نظر: ببخشید ماتاریخ 17/2 ثبت نام کردیم حالا که می خواییم کد ره گیری را بازکنیم صفحه به هیچ عنوان باز نمی شه فکر نمی کنید سر کاریه ؟
 1       1 
* پست الکترونیکی: iman.mohamadian@gmail.com       کشور: جمعه، 25 اردیبهشت 1388 - 15:32
نظر: آیا برای فرزندان کارکنان و بازنشستگان حداقل معدل 15 است یا اینکه تقلیل پیدا می کند؟ پدر من داوطلبانه 8 سال جنگ رو در پالایشگاه آبادان کار کرده و بخاطر جراحات جنگی مجبور به بازنشستگی شد اما کارت جانازی نداره آیا من میتونم از تصحیلات ایثارگران نفت استفاده کنم وامریه بگیرم؟ با تشکر
 0       0 
* پست الکترونیکی: majid.turbo@gmail.com       کشور: دوشنبه، 28 اردیبهشت 1388 - 01:15
نظر: با سلام من مدت 3 ماه ونیم با مدرک فوق دیپلم در نیرو زمینی ارتش خدمت کردم و قبول شدم واسه کارشناسی ناپیوسته آیا الان که درسم تموم شده میتونم امریه بگیرم؟ ممنون
 0       0 
* پست الکترونیکی: m_masoomnik@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 31 اردیبهشت 1388 - 04:10
نظر: با سلام
من درتاریخ 20اردیبهشت ثبت نام کردم . چه زمانی می توانم از نتیجه با اطلاع شوم
 0       0 
* پست الکترونیکی: mohammadkazemmi@gmail.com       کشور: یکشنبه، 3 خرداد 1388 - 00:24
نظر: با سلام من پس از ثبت نام در سایت منابع انسانی کدرهگیری را در گوشی همراهم ذخیره کردم اما متاسفانه گوشی خراب شده و کدرهگیری را از دست دادم . من باید چکار کنم تا بتوانم از نتیجه ثبت نام مطلع گردم؟ با تشکر لطفا جواب دهید.
 1       0 
* پست الکترونیکی: hmadani826@Gmail.com       کشور: جمعه، 8 خرداد 1388 - 00:08
نظر: باسلام:من فارغ التحصیل رشته متالوژی با معدل 13ازدانشگاه شریف هستم وپدرم در منطقه عملیاتی خارک مدت20 سال است کار میکند.ایا میتوانم از امریه استفاده نمایم لطفا در این زمینه مسا عدت فرمایید چکار کنیم
 1       0 
* پست الکترونیکی: milad_hero62@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 11 خرداد 1388 - 05:23
نظر: با سلام ، اینجانب فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان هستم در مقطع کارشناسی ارشد با معدل 08/14 ، شرط معدلی که شما گذاشته اید چرا برای همه ی دانشگاه ها یکسان است. دانشگاه بنده شهره ی عام و خاص می باشد در سختگیری. در هر حال می خواستم اطلاع پیدا کنم که آیا می تونم برای امریه از شرکت نفت استفاده کنم رشته ی بنده هم مهندسی شیمی
 1       2 
* پست الکترونیکی: mahtabshargh_co@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 13 خرداد 1388 - 20:26
نظر: سلام من فاغ التحصیل خلبانی کشوری هستم (CPL-IR ) ودارای مدرک فوق دیپلم هوانوردی ومتاهل می باشم .آیا من می توانم در هواپیمایی شرکت نفت امریه سربازی بگیرم؟چگونه؟
 2       0 
* پست الکترونیکی: lim0m0@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 13 خرداد 1388 - 20:54
نظر: مدرک تحصیلی من مهندسی برق گرایش قدرت با معدل بالای 15 است و هنوز دفترچه را ارسال نکرده ام در ضمن تکنسین گاز شرکت نفت هستم امیدی هست که امریه شوم
 0       0 
* پست الکترونیکی: yazdani.rezaa@gmail.com       کشور: جمعه، 15 خرداد 1388 - 08:12
نظر: سلام من الان نزدیک به یک ماهه که تو این سایت ثبت نام امریه کردم. ولی هر بار پیگیری می کنم می نویسه پرونده شما در حال بررسی است.کسی می دونه جواب قطعی کی معلوم میشه؟
 0       0 
* پست الکترونیکی: f.alireza1985@gmail.com       کشور: یکشنبه، 17 خرداد 1388 - 03:42
نظر: با سلام
من شیمی میخونم یه سوال برام مطرح شد . ایا وزارت نفت برا رشته ما نیز امریه میگیره؟ اگه این طور شرط معدل داره یا نه؟ با تشکر.
 0       0 
* پست الکترونیکی: rezasafari.ng@gmail.com       کشور: سه شنبه، 19 خرداد 1388 - 22:00
نظر: من اول تیر اعزام هستم می توانم در امریه شرکت نفت شرکت کنم .در ضمن لیسانس نرم افزار با 2 سال سابقه کار در شرکت های مختلف و متاهل هستم با تشکر
 0       0 
* پست الکترونیکی: ehsanmomeny@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 20 خرداد 1388 - 03:59
نظر: با سلام
مدرک تحصیلی من کارشناسی الکترونیک است و من در صنعت نفت امور مربوط به ثبت نام در شرکت نفت را به صورت کامل انجام دادم و ثبت نام شدم ولی تا به حال هیچ خبری از این مطلب که من قبول شدم یا خیر نشده است .
در ضمن من حدودا یک ماه است که سایت www.pmhr.ir را چک می کنم ولی باز هم خبری نیست .
در حالی که گفته شده بود که 10 روز بعد از ثبت نام نتایج اعلام می شود .
در ضمن یک سوال کوچولو :
آیا اصلا قرار است که از طریق سایت افراد ثبت نام شود یا از قبل افراد گرفته شده است .
به طور خلاصه : امید داشته باشیم یا نه
در ضمن تاریخ اعزام به خدمت من 01/08/1388 می باشد .
لطفا مرا راهنمایی کنید .
با تشکر
 0       0 
* پست الکترونیکی: prfhm2006@gmail.com       کشور: چهارشنبه، 20 خرداد 1388 - 21:22
نظر: با سلام من فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد ومتا هل با معدل 14.92 هستم(یعنی فقط 0.08کمتر از معدل اعلام شده). آیا امکان ثبت نام و اخذ امریه برای من هست؟
 0       0 
* پست الکترونیکی: sadekaron@yahoo.com       کشور: دوشنبه، 25 خرداد 1388 - 18:37
نظر: سلام ببخشید تاریخ اعزام من 1/4/88 آیا امریه برام جور میشه یه نه.
لیسانس صنایع دارم اگه امکانش هست جوابمو بدین.
 0       0 
* پست الکترونیکی: elecamirazarmi@gmail.com       کشور: یکشنبه، 31 خرداد 1388 - 05:16
نظر: با سلام.ممنون از اطلاع رسانی شما. من لیسانس مهندسی برق شبکه های انتقال و توزیع با معدل 15.2هستم,آیا این گرایش رو هم می پذیرید؟ میخواستم ببینم واسه امریه امتحانم میگیرید؟
 0       0 
* پست الکترونیکی: elecamir@yahoo.com       کشور: یکشنبه، 31 خرداد 1388 - 05:19
نظر: با سلام.
من فارغ التحصیل رشته مهندسی کنترل و ابزار دقیق با معدل 14.2 هستم
با توجه به اینکه شرط استخدام در شرکت نفت معدل 13 است چرا برای امریه سربازی
معدل 15 می خواد؟

 0       0 
* پست الکترونیکی: mrmirahmadi.eng@gmail.com       کشور: دوشنبه، 1 تیر 1388 - 03:52
نظر: با سلام
من مدرک مهندسی کامپیوتر دارم و معاف از رزم هستم و تاریخ اعزام بنده نیز برج 12 سال 88 می باشد.و اینکه من لیسانس هستم نه ارشد.می تونم امریه بگیرم؟
 0       0 
* پست الکترونیکی: man.stive@yahoo.com       کشور: چهارشنبه، 3 تیر 1388 - 06:32
نظر: با سلام.این امریه ای که در شرکت نفت هستش چه حقوق و مزایائی داره؟
 0       0 
* پست الکترونیکی: mahyarsalehi8104@yahoo.com       کشور: سه شنبه، 9 تیر 1388 - 20:44
نظر: من دارای مدرک کارشناسی شیمی هستم ومعدلم 02/14 میباشم وعلاقه زیادی به کار درمناطق نفت خیز دارم زیرا 22 سال از زندگیم در مناطق نفت خیز سپری شده وپدرم نیز مدتها در شرکت نفت کار میکرد ودر حال حاضر نیز کارگاهی در ابادان دارد وباپالایشگاه کارمیکند لطفا باامریه مندرجنوب موافقت فرمایید زیرا بچه همون اب وخاک هستم متشکرم
 3       0 
* پست الکترونیکی: mahyarsalehi8104@yahoo.com       کشور: سه شنبه، 9 تیر 1388 - 23:38
پاسخ: باتشکرازاقدامی که دراین خصوصمبذول میفرمایید
 3       0 
* پست الکترونیکی: akparas@gmail.com       کشور: جمعه، 9 مرداد 1388 - 09:32
نظر: با سلام خدمت عزیزان وزرات نفت می خواستم یک سوال بکنم . بنده اعزامم برج 10 امسال 1388 می باشد ولی متاسفانه به دلیل نبود اطلاع رسانی مناسب نتوانستم در موقع مقرر ثبت نام کنم . با شرایطی که ثبت نام از مشمولین هم تراز بنده باید در تیر ماه انجام می گرفت می خواستم بدانم دیگر شانسی برای من وجود ندارد که ثبت نام کنم یا که هنوز امید هست؟ با تشکر.
 0       0 
* پست الکترونیکی: mpoornoshad@yahoo.com       کشور: پنجشنبه، 15 مرداد 1388 - 21:35
نظر: با عرض سلام و خسته نباشید
پدر اینجانب در مدت 8 سال جنگ در اتاق عمل بیمارستان شرکت نفت اهواز افتخار مداوای مجروحین جنگی را داشته اند. ایشان در سال 58 استخدام و در سال 85 بازنشسته شده اند. با توجه به شرایط پدرم آیا من می توانم از شرایط ایشان استفاده کنم و نسبت به معافیت از خدمت یا امریه شدن اقدام کنم. متشکرم.
 0       0 
* پست الکترونیکی: tabriz_7525@yahoo.com       کشور: شنبه، 17 مرداد 1388 - 19:04
نظر: سلام...میشه بگین آموزشی کسانی که امریه میگیرن چی میشه؟آموزش میبینن یا نه؟
 1       1 
* پست الکترونیکی: hesam8434@gmail.com       کشور: چهارشنبه، 21 بهمن 1388 - 08:53
نظر: با عرض سلام خدمت شرکت نفتی های عزیز
من فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی گرایش پتروشیمی هستم که در اسفند ماه 88 مدرکم رو از دانشگاه می گیرم می خواستم در مورد امریه راهنماییم کنید با تشکر فراوان.
 2       1 
* پست الکترونیکی: rezanaeli66@yahoo.com       کشور: شنبه، 8 اسفند 1388 - 18:06
نظر: سلام من فارغ التحصیل رشته نفت گرایش بهره برداری ام می خواستم برای امریه راهنمائیم کنید مرسی .
 0       0 
* پست الکترونیکی: rasoul.yazdani@yahoo.com       کشور: شنبه، 28 فروردین 1389 - 06:04
نظر: با سلام و آرزوی موفقیت .در بخش ارسال مدارک برای امریه خدمت منظور از تاییدیه گزینش چیست و از چه منبعی آن را میتوان بدست آورد ؟ ممنون
 0       0 
* پست الکترونیکی: satkin_engineer@yahoo.com       کشور: شنبه، 4 اردیبهشت 1389 - 22:11
نظر: با سلام من فارغ التحصیل مهندسی شیمی گرایش صنایع گاز هستم که اتفاقا در زمینه hse ,safety تجارب خوبی دارم اطلاعاتی در زمینه وضعیت امریه با توجه به تاریخ اعزامم 1 /6 /1389 میخاستم که از کجا میشود پیگیری لازم را انجام داد باتشکر
 0       0 
* پست الکترونیکی:       کشور: جمعه، 31 اردیبهشت 1389 - 23:55
نظر: با سلام من فارغ التحصیل مکانیک(ساخت و تولید)از دانشگاه علم و صنعت هستم. رتبه دوم کارشناسی با معدل 17.54 و رتبه اول ارشد با معدل 18.20 رو دارم و امکان احراز شرایط نخبگی هم میره. ضمن علاقه زیادی که همواره به پتروشیمی و وزارت نفت داشتم می خواستم یه جوری وارد این عرصه شم. می خواستم ببینم برا شروع میتونم امریه سربازی از اونجا بگیرم؟! البته مجرد هستم و 25 سالم هست. لطفا راهنمایی کنید!
با تشکر

 3       0 

   آخرین مطالب سایت  
  رشد ۲ برابری تولید گاز تا ۳ سال دیگر/نیمه امسال ۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی کردیم
  ازدیاد برداشت در میدان نفتی رامین با تزریق دی اکسیدکربن
  تولید روزانه حدود 18 میلیون لیتر بنزین یورو4/ ما مسئول کنترل کیفیت بنزین وارداتی نیستیم
  ظرفیت فرآورش گاز کشور ٢٥ میلیون متر مکعب افزایش می یابد
  تشکیل کنسرسیوم تامین مالی پالایشگاه بیدبلند 2 با مشارکت شش بانک داخلی
  صدور مجوز تاریخی برای صنعت نفت/ کل درآمد میعانات گازی پارس جنوبی به وزارت نفت می‌رسد
  رییس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران منصوب شد
  نصب موفقیت آمیز نگهدارنده اضطراری لوله های جداری در فاز ۱۴ پارس جنوبی
  توسعه میادین مشترک نفتی متوقف نشده/ ۲ پیشنهاد دولت برای تأمین ارز پروژه‌های نفت و گاز
  عامل ٧٦ درصد از مرگهای خاموش « دودکش» است/ توجه ویژه به تهویه مناسب وسایل گازسوز در ساختمان
  نقش زمین شناسان در حفاری چاه های نفت
  عرضه غیرطبیعی و رکود جهانی؛ دلایل اصلی سقوط نفت/ دیپلماسی نفتی ایران فعال شود/ ۶ راهکار برای کسری بودجه/ نفت ارزان داعش از ترکیه به اسرائیل می‌رود
  برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت
  انتصاب رئیس امور مجامع و دبیر هیئت مدیره شرکت ملی نفت با حکم زنگنه
  وعده راه اندازی ١٥ پروژه اولویت‌دار پتروشیمی تا سال ٩٥
  دفتر فاز ۱۱ پارس‌جنوبی تعطیل شد
  آمادگی وزارت نفت برای تهاتر نفت در صورت موافقت بانک مرکزی
  تصویب طرح گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان در شورای اقتصاد
  جزئیات مشارکت جدید نفتی تهران- پکن/ مشارکت چینی‌ها در ۲۰ طرح پتروشیمی
  مدافعان فرهنگ شیخوخیت در پتروشیمی گزارش عملکرد یکساله خود را منتشر کنند
ادامه آخرین مطالب سایت
 
 
 
::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  جستجوی پیشرفته ::  نسخه تلکس
استفاده از مطالب نفت نیوز با ذکر منبع بلامانع است.
پشتیبانی توسط: گروه نرم افزاری فکا